آتش مغلوب همیشگی آتشنشانان

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۸ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته با جدیت انجام دادند. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: پنجم تیر ماه سال جاری ساعت ۹ و ۵۳ […]

شهرداران آنلاین/رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۸ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته با جدیت انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: پنجم تیر ماه سال جاری ساعت ۹ و ۵۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان ، حریق یک واحد در طبقه اول مجتمع مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان فردوس اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را عدم رعایت نکات ایمنی ساکنین طبقه فوقانی در جوشکاری و افتادن مذاب جوش بر روی پنجره طبقه اول عنوان کرد و افزود: آتش نشانان سریعا شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری با اشاره به مهار حریق پشت بام مجتمع تجاری ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی بین خیابان هدایت و بندر توسط آتش نشانان تصریح کرد: مهار حریق انبار ضایعاتی ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه در سه راه تپه، مطب ساعت ۱۷ و ۲۰دقیقه در منطقه کیانپارس مجتمع ایران نگین به علت اتصال برق ، نیزار ساعت ۱۹ و ۹ دقیقه در مسیر روستای بیوض، کنتور برق منازل مسکونی در منطقه پردیس فلکه ۲ بهزیستی ، زیتون کارمندی خیابان زمرد، پردیس خیابان اندیشه۱،خشایار خیابان انصاری و پایه برق در کوی مدرس خیابان حمیداوی، از دیگر عملیاتهای انجام شده با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته به شمار می روند.
وی به اعزام آتش نشانان ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه به منطقه کیانپارس خیابان هفت شرقی اشاره و اذعان کرد: آتش نشانان در محل با یک دستگاه خودرو پژو پارس که به علت اتصال برق استارت خودرو دچار آتش سوزی شده بود مواجه شدند و با ایمن سازی و ۲ رشته لوله آبرسان سریعا حریق را اطفا کردند. ضمن اینکه آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه بین ۲۴ متری و خوانساری را با حضور به موقع اطفا کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهارکرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه پردیس و پادادشهر و عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق پادادشهر خیابان ۱۲ غربی ، گلستان بین خیابان نصرت و اقبال و خیابان اردیبهشت ۹ شهروند را نجات دادند.