‌ آخوندی در بازدید از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطرح کرد؛ ضرورت ایجاد تحول در برنامه های فرهنگی شهرتهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت ایجاد تحول در برنامه های فرهنگی پایتخت تاکید کرد. محمدآخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رئیس جدید این سازمان دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار گفت: لازم است در […]

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت ایجاد تحول در برنامه های فرهنگی پایتخت تاکید کرد.

محمدآخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رئیس جدید این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: لازم است در برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی – هنری در شهر تهران تحولی اساسی صورت گیرد. آخوندی ضمن تبریک انتصاب مهرداد باقری به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بر ضرورت بازنگری در برنامه های فرهنگی هنری که برای شهر تهران طراحی می شوند تاکید کرد و افزود: در اجرای برنامه ها می بایست به مقتضیات جدید توجه شود.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید برای خانواده های تهرانی برنامه های ویژه ای طراحی و اجرا نماید. آخوندی افزود: باید با هم افزایی و تعامل بین سازمان فرهنگی و هنری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شاهد تغییر فضای فرهنگی شهر تهران باشیم و شورای شهر آمادگی هرگونه همکاری در این حوزه را دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین بر ایجاد انضباط و شفافیت بیشتر در این سازمان تاکید و از آمادگی کمیسیون برنامه و بودجه جهت حل مشکلات این سازمان خبر داد.

گفتنی است در این دیدار باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گزارشی از اقدامات و برنامه های این سازمان در دوره جدید ارائه کرد.

منبع خبر