آراز ماشین تولید کننده تجهیزات ترمیم حرارتی و بازیافت گرم درجای آسفالت در ایران

یک شرکت دانش بنیان در تبریز با استفاده از توان فنی صد در صد ایرانی تولید کننده ماشین آلات بازیافت آسفالت است. احمدی مدیر شرکت دانش بنیان آراز ماشین صنعت در این باره گفت: با استفاده از تولیدات این شرکت هزینه آسفالت مجدد از سوی شهرداریها به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. وی گفت: شرکت […]

یک شرکت دانش بنیان در تبریز با استفاده از توان فنی صد در صد ایرانی تولید کننده ماشین آلات بازیافت آسفالت است.

احمدی مدیر شرکت دانش بنیان آراز ماشین صنعت در این باره گفت: با استفاده از تولیدات این شرکت هزینه آسفالت مجدد از سوی شهرداریها به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی گفت: شرکت آراز ماشین از جمله شرکت های دانش محور است که با هدف تولید و بومی سازی به روزترین تجهیزات راهداری و خدمات شهری دنیا در ایران از سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرد.

در این راستا شرکت آراز ماشین اقدام به طراحی و تولید دستگاه های واکنش سریع ترمیم حرارتی و بازیافت گرم درجای آسفالت نمود.

این روش تکنولوژی روز اروپا و امریکا جهت ترمیم انواع عیوب روسازی آسفالت اعم از چاله ها مخصوصا چاله های پر از آب در فصول سرد، ترمیم انواع نوار حفاری، دریچه های منهول، ترمیم انواع ترک، شیار شدگی و موج افتادگی آسفالت می باشند. از مهمترین مزایای این روش نسبت به روش های معمول حذف فرآیند برش، تخریب و نخاله برداری، بازیافت صد درصد آسفالت که منجر به کاهش مصرف قیر و آسفالت تا ۷۵ درصد و کاهش هزینه نهایی ترمیم تا ۶۰ درصد می باشد.

ایجاد ترمیم ضدآب، بدون درز و دست انداز با طول عمر بیش از سه برابر روش های معمول، کاهش نیروی انسانی مورد نیاز و دستدار محیط زیست می باشد که از سال ۱۳۸۶ در ایران استفاده از این شیوه توسط وزارت محترم راه توصیه شده و آیین نامه های جامعی نیز برای استفاده از این دستگاه ها تدوین شده است.

محصولات شرکت آراز ماشین در ۴ پلتفورم کلی دستگاه های دستی، دستگاه های نصب شده بر روی شاسی مجزای با قابلیت حمل توسط انواع خودرو و تراکتور، دستگاه های نصب شده بصورت پرتابل بر روی انواع شاسی وانت نیسان و دستگاه های پرتابل قابل نصب بر روی شاسی انواع کامیون و کامیونت طراحی و تولید می شود.

 مدیر شرکت دانش بنیان آراز ماشین صنعت افزود : با توجه به فعالیت مستمر ما، هم اکنون این محصولات دارای تاییدیه لازم از سازمانهای ذیربط بوده و از آیتم های فهرست بهای راه فصل آسفالت می باشد. با توجه به اینکه ساخت محصول ایرانی با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش و بازاریابی علمی و وسیع سه رکن اساسی فعالیت شرکت آراز ماشین می باشند هم اکنون کل بازار داخلی این محصول در اختیار شرکت آراز ماشین بوده و این شرکت به اقصی نقاط کشور عزیزمان بر اساس نیاز راهداری ها، شهرداری ها و پیمانکاران آسفالت بصورت انحصاری دستگاه تولید و عرضه می نماید.

منبع خبر