آغاز نهضت آسفالت در آزادشهر

شهردار آزادشهر از آغاز نهضت بزرگ آسفالت معابر شهری در سرتاسر این شهر خبر داد. رضا سلطانی شهردار آزادشهر با اشاره به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اصلی این شهر در هفته جاری، آسفالت معابر و ترمیم فضای نامناسب عبور را یکی از مهمترین مطالبه مردم این شهر دانست و افزود: آسفالت نقش زیادی در […]

شهردار آزادشهر از آغاز نهضت بزرگ آسفالت معابر شهری در سرتاسر این شهر خبر داد.

رضا سلطانی شهردار آزادشهر با اشاره به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در معابر اصلی این شهر در هفته جاری، آسفالت معابر و ترمیم فضای نامناسب عبور را یکی از مهمترین مطالبه مردم این شهر دانست و افزود: آسفالت نقش زیادی در رفاه، سلامت، امنیت و ایمنی شهروندان دارد و در صورت نبود روکش مناسب از نظر اقتصادی هم به آنها آسیب وارد می شود.

شهردار آزادشهر با اشاره به اینکه هزینه آسفالت کل شهر حدود ۳۵۰ میلیارد ریال می باشد، افزود: در سال ۱۴۰۱ سه مرحله معابر سطح شهر آسفالت خواهد شد که در مرحله اول ۷ هزار تن آسفالت با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال خریداری شده که حدود ۸۰ هزار متر مربع را پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه آسفالت برخی معابر نیاز مبرم به ترمیم و روکش دارد، ادامه داد: خیابان امام از چهارراه جهاد تا میدان الله و خیابان شهید رجایی از ابتدای بلوار تا دادگستری و همچنین خیابان شهید بهشتی نیز تا فلکه مرکزی آسفالت خواهد شد و بعد از اتمام معابر اصلی کوچه های فرعی نیز آسفالت خواهد شد.

سلطانی در رابطه با مشکلات و کمبودهای فضاهای سبز شهر گفت: فضاهای سبز نقش مهمی را در ارتقای کیفیت زندگی شهری ایفا می‌کنند و با توجه به استقبال شهروندان از آنها، ساماندهی و تجهیز فضاهای سبز در دستور کار شهرداری می باشد.

منبع خبر