آمادگی نیروهای حفاظت فیزیکی مانع گسترش آتش سوزی در پایانه امام رضا(ع)شد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در این خصوص افزود: عصر روز گذشته مرکز مونیتورینگ پایانه مسافربری امام رضا(ع) با مشاهده دود در یکی از انبارهای نگهداری ضایعات کارتن در فضای باز پایانه مراتب را به نیروهای حفاظت فیزیکی جهت بازرسی و اقدام لازم اعلام کرد. وی اضافه کرد: پس از […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در این خصوص افزود: عصر روز گذشته مرکز مونیتورینگ پایانه مسافربری امام رضا(ع) با مشاهده دود در یکی از انبارهای نگهداری ضایعات کارتن در فضای باز پایانه مراتب را به نیروهای حفاظت فیزیکی جهت بازرسی و اقدام لازم اعلام کرد.

وی اضافه کرد: پس از حضور نیروهای حفاظت فیزیکی در محل مشخص شد که این انبار دچار آتش سوزی شده است، با مشاهده این موضوع آتش سوزی به ایستگاه آتش نشانی مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) اعلام و همزمان نیروهای حفاظت فیزیکی پایانه مسافربری امام رضا(ع) با توجه به دوره آموزشی اطفاء حریق که گذرانده اند با کمپسول های موجود آتش نشانی تا رسیدن ماموران و خودروهای آتش نشانی به محل اقدام به اطفاء حریق می کنند.

مدیرعامل پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با قدردانی از فداکاری نیروهای حفاظت فیزیکی و آتش نشانان مستقر در پایانه مسافربری امام رضا(ع)، اظهارکرد: خوشبختانه آمادگی نیروهای حفاظت فیزیکی و استقرار آتش نشانی در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مانع از گسترش آتش به سایر بخش ها و آسیب مالی و جانی احتمالی شد.

قربانی ادامه داد: بررسی فیلم دوربین های نصب شده در پایانه و مشاهدات نیروهای مرکز مونیتورینگ و حفاظت فیزیکی نشان می دهد که دلیل آتش سوزی احتمالا انداخته شدن ته سیگار روشن یکی از مراجعان و ورود آن با وزش باد به انبار بوده است که این موضوع از سوی کارشناساسن آتش نشانی در حال بررسی است.