اتمام طرح نظرسنجی میزان رضایت از خدمات ایمنی شهرداری مشهد
شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابوالحسن افضلی با اشاره به انجام طرح های نظرسنجی و سوال از شهروندان با هدف رصد اقدامات و فعالیت های حوزه های مختلف مدیریتی شهرداری بر اساس شاخص های برنامه عملیاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۷ اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در برنامه عملیاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۷ برنامه […]
شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابوالحسن افضلی با اشاره به انجام طرح های نظرسنجی و سوال از شهروندان با هدف رصد اقدامات و فعالیت های حوزه های مختلف مدیریتی شهرداری بر اساس شاخص های برنامه عملیاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۷ اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در برنامه عملیاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۷ برنامه هایی برای افزایش رضایت بهره مندان از خدمات امداد و نجات سازمان آتش نشانی پیش بینی کرده که در این راستا نظرسنجی از بهره مندان و میزان رضایت آنان مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی افزود: در این مطالعه حداقل حجم نمونه مورد نیاز برابر با ۳۷۰ نفر حاصل شد که برای اطمینان بیشتر نمونه نهایی ۴۰۷ نفر است و تیم عملیات اجرایی مطالعه در تاریخ دو تا هفت اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ایستگاه آتش نشانی شماره ۳۰ واحد فرماندهی عملیات ۱۲۵ واقع در بولوار الهیه حضور داشته و اطلاعات مورد نیاز بهره گیران از خدمات امداد و نجات، از دفتر مربوط به اطلاعات بهره گیران به صورت سیستماتیک توسط مامور آتش نشانی استخراج و در اختیار پرسشگران قرار گرفت که در این راستا اطلاعات نمونه ۴۰۷ نفری از شهروندان مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد و بهره مند از خدمات امداد و نجات سازمان آتش نشانی به علت شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به صورت تلفنی ثبت شد.
رییس گروه تحلیل و پردازش اطلاعات شهرداری مشهد بیان کرد: طبق نتایج بدست آمده میانگین امتیاز کلی نظرات پاسخگویان در خصوص میزان رضایت از خدمات ایمنی امداد و نجات خدمات حضوری و خدمات مشاوره ای در سال ۹۹ برای با ۹۷/۲۲در بازه صفر تا ۱۰۰ حاصل شد.
افضلی خاطرنشان کرد: میزان رضایت پاسخگویان از همه گویه ها شامل( پاسخگویی دلسوزانه مرکز تماس، ارائه پاسخ های صادقانه ودقیق توسط تیم اعزامی، ارائه پاسخ کامل به سئوالات تیم اعزامی، رفتار حرفه ای و پشتیبانی تیم اعزامی، همراه داشتن تجهیزات کافی و مناسب، به روز و کارآمد، حضور به موقع تیم اعزامی در محل حادثه، مهارت کافی، سرعت عمل تیم اعزامی، رفتار مودبانه و رعایت حریم شخصی حادثه دیدگان ) بیشتر از ۹۶ درصد است و میزان رضایت از مولفه پرسنل برابر با ۹۷/۵۳درصد و برای مولفه عملیاتی برابر با ۹۷/۰۵درصد و میزان رضایت کلی برابر با ۹۷/۲۲درصد از صفر تا صد است.
گفتنی است در سال ۱۳۹۹ جهت پایش شاخص های برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ و ارزیابی شهرداری مشهد جمعا حدود ۵۴ طرح نظرسنجی از مردم توسط گروه تحلیل و پردازش اطلاعات انجام شده است که مربوط به پیامدهای کارهایی است که شهرداری انجام میدهد؛ همچنین نتایج کلیه اقدامات نظرسنجی مزبور در منوی اصلی سایت planning.mashhad.ir بارگذاری شده است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰