اتمام پروژه احداث مجموعه ورزشی روباز کوه پارک مشهد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری ضمن تاکید بر اهمیت و افزایش سرانه ورزشی و ارتباط مستقیم آن با ارتقای سطح سلامت شهروندان، اظهار کرد: افزایش سطح سرانه ورزشی در شهرها علاوه بر رشد مولفه های ارزشمندی در جامعه از جمله نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت موجب فراهم شدن بستری […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری ضمن تاکید بر اهمیت و افزایش سرانه ورزشی و ارتباط مستقیم آن با ارتقای سطح سلامت شهروندان، اظهار کرد: افزایش سطح سرانه ورزشی در شهرها علاوه بر رشد مولفه های ارزشمندی در جامعه از جمله نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت موجب فراهم شدن بستری برای استعداد یابی و سوق جوانان به سمت ورزش حرفه ای می شود.

وی ادامه داد: یکی از پروژه های ورزشی که در کوه پارک مشهد اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است، احداث مجموعه ورزشی روباز با مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

شهردار منطقه ۹ مشهد تصریح کرد: این مجموعه ورزشی روباز شامل ۵ زمین ورزشی بوده که برای ورزش های توپی نظیر گل کوچک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پینگ پنگ در کانون ۵ کوه پارک احداث شده است.

اصغری در تشریح دیگر اقدامات ورزشی این بوستان، افزود: مسیر دوچرخه به طول ۵٫۵ کیلومتر در کوه پارک مشهد در حال احداث است.

وی عنوان کرد: این پروژه در حدفاصل کانون ۱ تا ۵ کوه پارک طراحی شده و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی تا پایان مرداد ماه به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۹ مشهد خاطرنشان کرد: گفتنی است مسیر پیاده روی کوه پارک مشهد به طول ۸۰۰ متر و در ۱۰ هزار مترمربع مساحت، حدفاصل کانون ۱ و ۲ کوه پارک با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.