اجرای ۵۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی و فرهنگی در محله صابر منطقه ۹

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این مطلب، اظهار کرد: براساس نیازسنجی های صورت گرفته و در راستای ارتقا سطح رفاه و رضایتمندی شهروندان و افزایش زیبایی منظر شهری در خیابان صابر به عنوان بافتی مستعد توسعه با تراکم جمعیتی بالا، ۲۰ میلیارد ریال انواع پروژه های عمرانی و […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این مطلب، اظهار کرد: براساس نیازسنجی های صورت گرفته و در راستای ارتقا سطح رفاه و رضایتمندی شهروندان و افزایش زیبایی منظر شهری در خیابان صابر به عنوان بافتی مستعد توسعه با تراکم جمعیتی بالا، ۲۰ میلیارد ریال انواع پروژه های عمرانی و فرهنگی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: عملیات روکش آسفالت معابر، بهسازی پیاده رو ها، بازسازی و احداث جداول و کانیوو و اجرای نقاشی دیواری سطح ۲ و ۳ از اقدامات شاخص اجرا شده این منطقه در محله صابر است.

شهردار منطقه ۹ مشهد با بیان اینکه آسفالت تمامی معابر فرعی خیابان صابر با اعتبار ۶ میلیارد ریال اجرا شده است، تصریح کرد: به منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان بیش از ۱۳ هزار مترمربع از معابر فرعی خیابان های صابر و ابویسانی در انتهای بولوار شهید صیاد شیرازی با استفاده از هزار و ۶۰۰ تن آسفالت، روکش شده است.

اصغری اضافه کرد: علاوه بر اجرای روکش آسفالت در این محله، هزار و ۶۰۰ مترطول جدول و کانیوو در معابر فرعی خیابان صابر با اعتبار ۵ میلیارد ریال در اوایل بهار ۱۴۰۰ بازسازی شده است.

وی با اشاره به اجرای هزار و ۷۰۰ متر مربع پیاده روسازی در محله صابر، عنوان کرد: همراه با دیگر پروژه های عمرانی این محله، پیاده روهای دو سمت خیابان صابر یک با اعتبار ۴٫۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در حال بهسازی است.

شهردار منطقه ۹ مشهد ادامه داد: پروژه فرهنگی و هنری اجرای ۲۱ هزار مترمربع نقاشی دیواری سطح ۲ و ۳ بر اساس طرح های مصوب مدیریت امور هنری شهرداری مشهد نیز در معابر محله صابر با اعتبار ۴٫۵ میلیارد ریال و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که تا اواسط تیرماه به اتمام خواهد رسید.

اصغری خاطرنشان کرد: گفتنی است علاوه بر پروژه هایی که در این محله در حال اجرا است، پروژه احداث بوستان ۱۰ هزار مترمربعی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال واقع در شهرستانی ۱۳٫۷ از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده و براساس برنامه زمانبندی در شش ماهه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.