احداث توقفگاه اضطراری در بزرگراه شهید همدانی تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه وجود توفقگاه های اضطراری کمک بسزایی در کاهش حوادث رانندگی دارد؛ گفت: توقفگاه اضطراری در بزرگراه شهید همدانی با همکاری معاونت فنی و عمرانی منطقه احداث […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه وجود توفقگاه های اضطراری کمک بسزایی در کاهش حوادث رانندگی دارد؛ گفت: توقفگاه اضطراری در بزرگراه شهید همدانی با همکاری معاونت فنی و عمرانی منطقه احداث شد.
سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: عملیات احداث این توقفگاه اضطراری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی نرسیده به تونل شهدای غزه عملیاتی شد.
وی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۵۵ کیلومتر محور بزرگراهی شامل بزرگراه های شهیدان همدانی، خرازی، فهمیده و همچنین آزادگان و دو آزاد راه تهران شمال و تهران کرج در منطقه ۲۲ وجود دارد و در اکثر ساعات شبانه روز شاهد تردد هزاران خودرو سبک و سنگین در این محورها هستیم، لزوم ساخت توقفگاه‌های اضطراری در این محورها بسیار ضروری بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ افزود: این توقفگاه با نظر کارشناسان ایمنی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و پلیس راهور ساخته شده است.
خدابخشی ادامه داد: با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه عملیات آسفالت ریزی این توقفگاه نیز به اتمام رسیده است تا در صورتی که رانندگان نیازمند توقف اضطراری باشند به راحتی و در محیط ایمن توقف کنند.
گفتنی است؛ در ماه های اخیر به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ در محدوده بزرگراه شهید خرازی و آزادگان چندین توقفگاه اضطراری احداث شده است.