احداث مجتمع فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌نیا با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریالی/تکمیل و تجهیز با استانداردهای کامل ورزشی

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری در طرح “قم در مسیر تحول” اظهار داشت: امروز مجتمع فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌نیا در مجموعه شهرداری منطقه ۴ به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان احداث ابنیه افتتاح شد. مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه […]

شهرداران آنلاین/به گزارش شهرنیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری در طرح “قم در مسیر تحول” اظهار داشت: امروز مجتمع فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌نیا در مجموعه شهرداری منطقه ۴ به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان احداث ابنیه افتتاح شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: درمجموع برای این پروژه با تملکات و احداث فضای سبز پیرامون جمعاً ۶۵۰ میلیارد ریال انجام‌شده و این مجتمع فرهنگی ورزشی یکی از مجموعه‌هایی است که با استانداردهای ورزشی ساخته و تکمیل و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه مجهز به قسمت‌هایی برای ورزش‌های رزمی و توپی است، افزود: سایر تسهیلات رفاهی ویژه تماشاچیان و بازیکنان اعم از رختکن، سرویس‌های بهداشتی، استحمام، میزان ۲۰۰ عدد جایگاه برای تماشاچیان، مجموعه VIP و دو سالن مجموعه ورزش‌های رزمی در طبقه همکف و فوقانی دارای استانداردها و ایمنی پیش‌بینی‌شده است.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: این مجتمع با فضای سبز پیرامون ۶ هزار مترمربع بوده که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح ادامه بلوار شهید سلیمانی عنوان کرد: در ادامه برنامه امروز افتتاح امتداد بلوار سپهبد بلوار شهید سلیمانی به طول ۱۴۰۰ متر که عملیات زیرسازی و جدول‌سازی و ۳۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت انجام‌شده به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اذعان کرد: این پروژه حدفاصل محدوده کوچه ۱۷ بلوار غدیر تا خیابان نیک‌اندیش است که در راستای تکمیل محور ترافیکی شمال به جنوب در تسهیل عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان امروز افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.