اختصاص اعتبارات ویژه به شهرداری های کردستان در سفر رئیس جمهور پیگیری می شود

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: شهرداری های استان کردستان با توجه به درآمد پایین نیازمند نگاه ویژه در زمینه اختصاص بودجه و اعتبارات خاص از سوی دولت هستند که این مهم را در سفر ریاست جمهوری به استان پیگیری خواهیم کرد. به گزارش ارتباطات و امور بین الملل […]

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: شهرداری های استان کردستان با توجه به درآمد پایین نیازمند نگاه ویژه در زمینه اختصاص بودجه و اعتبارات خاص از سوی دولت هستند که این مهم را در سفر ریاست جمهوری به استان پیگیری خواهیم کرد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، عبدالسلام کریمی در جریان بازدید از ناحیه مفصل شهری ننله که با حضور فرماندار و شهردار سنندج، اظهار کرد: رحمت خداوند همواره بر عقاب پروردگار پیشه گرفته است.
وی تصریح کرد: قدر منزلت مردم ایران عزیز بالاتر از خدماتی است که ارائه شده و تمام مسوولان به این مهم اذعان دارد و آنچه انجام گرفته در حد توان بوده است.
وی از مردم به عنوان ولی نعمت نظام نام برد و گفت: مسوولان به خاطر مردم مسئولیت گرفته و این مسئولیت ها امانتی در دست آنان است.
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اضافه کرد: خدمت به مردم عبادت محسوب می شود فردای قیامت مسئولان باید در قبال نعمتی که در اختیار آنها گذاشته پاسخگو باشند.
وی افزود: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان ها در سطح شهر مطالبه به حق مردم است اما نباید قبل از اجرای کامل زیرساخت ها انجام شود.
وی در آمد پایین شهرداری ها را پاشنه آشیل خدمات رسانی این نهاد خدمات رسان به مردم عنوان کرد و گفت: شهرداری باید به صورت ویژه از سوی دولت حمایت و بودجه های اختصاصی برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم در اختیار این نهاد خدمات رسان قرار گیرد.
مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اضافه کرد: شهرداری های استان کردستان با توجه به درآمد پایین نیازمند نگاه ویژه در زمینه اختصاص بودجه و اعتبارات خاص از سوی دولت هستند که این مهم را در سفر ریاست جمهوری به استان پیگیری خواهیم کرد.
فرزاد زارعی رییس شورای شهر سنندج در جریان این بازدید، اظهار کرد: مشکلاتی که یک سری از دستگاه ها در سطح شهر در مسیر خدمات شهری ایجاد می کنند مانع از اجرای برنامه های شهرداری و شورا شده است.
وی خاطرنشان کرد: از ورودی ننله با اوقاف مشکل داریم انتظار ما حمایت و همراهی بخش های مختلف در راستای توسعه و ارتقای خدمات رسانی به مردم است.

منبع خبر