اراده جدی دولت و شهرداری تهران در ایجاد رونق ساخت و ساز/ فردا آغاز عرضه املاک شهرداری در بورس

علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در بخش منابع و درآمدها اظهار داشت: میزان رشد بودجه دولت حدود ۴۶ تا ۴۷ درصد است و ما هم در شهرداری نسبت به بودجه ۳۷ هزار میلیاردی سال جاری ۵۱ درصد […]

علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در بخش منابع و درآمدها اظهار داشت: میزان رشد بودجه دولت حدود ۴۶ تا ۴۷ درصد است و ما هم در شهرداری نسبت به بودجه ۳۷ هزار میلیاردی سال جاری ۵۱ درصد رشد را برای بودجه لحاظ کردیم و این بودجه متناسب با رشد بودجه دولت است.

شهردار تهران با بیان اینکه در دولت و شهرداری سابق، اراده برای رونق ساخت و ساز نبوده است، گفت:‌ اکنون این اراده ایجاد شده و مهمترین بخش ماجرا شکل گرفته است تا ان‌شاءالله بتوانیم در مسیر خوبی گام‌های بلند برداریم.

شهردار تهران خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: دوستان اعتماد کنید یا نه این را بدانید که ضرر نخواهید کرد، تازه مدعی هم می‌شوید که چرا ما به وعده خود عمل نکردیم و در این ماجرا شورای شهر قطعا ضرر نمی‌کند.

وی گفت:‌اگر قرار باشد کسی در این مورد ایثار کند شهرداری بوده و ما افتخار نوکری مردم در شهر را داریم.

زاکانی تأکید کرد: باید جنبه‌های انگیزشی را درنظر گرفت و اینکه بدانیم سیستم را برای چقدر بودجه بسیج کنیم بسیا حائز اهمیت است، چرا که ان‌قلتی در کارها نخواهد بود. هر کسی نمی‌گوید بودجه‌ای در کار نبوده است و ان‌شاءالله برنامه‌ها به خوبی پیش خواهد رفت.

شهرداری تهران اعلام کرد: فردا برای اولین گام عرضه ملک شهرداری در بورس انجام می‌گیرد و برنامه‌های خوبی در این راستا انجام خواهد گرفت.

منبع خبر