استفاده از ۳۱ ماشین سوزن برای تعویض خطوط ریلی فاز نخست خط یک مترو قم /آغاز نصب تجهیزات برقی

شهرداران آنلاین/منصور درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، بابیان اینکه حدود ۸۰ درصد از این ماشین‌های سوزن در محل ایستگاه نگهداری (دپو) استفاده می‌شود افزود: با توجه به اینکه ایستگاه‌های کشاورز و مطهری به‌عنوان نخستین ایستگاه‌های مترو قم وارد مرحله بهره‌برداری می‌شوند دو ماشین سوزن نیز در هرکدام از این ایستگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. وی […]

شهرداران آنلاین/منصور درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، بابیان اینکه حدود ۸۰ درصد از این ماشین‌های سوزن در محل ایستگاه نگهداری (دپو) استفاده می‌شود افزود: با توجه به اینکه ایستگاه‌های کشاورز و مطهری به‌عنوان نخستین ایستگاه‌های مترو قم وارد مرحله بهره‌برداری می‌شوند دو ماشین سوزن نیز در هرکدام از این ایستگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته مترو قم در حوزه برق و سیگنالینگ تصریح کرد: در بحث تأسیسات برقی تمام سیم‌ها و کابل‌ها تأمین‌شده که بخشی از آن تحویل کارگاه و در حال نصب است.
درویشی بابیان اینکه در موضوع تأمین روشنایی نیز ۵۰ درصد فرآیند موردنظر انجام و تأمین تجهیزات و نصب آن در حال انجام است، بیان کرد: اولویت اجرای این طرح‌ها در ایستگاه‌های ۹ و ۱۳ است و امیدواریم طبق برنامه پیش‌بینی‌شده کار را پیش برده و با اتمام عملیات بخش‌های مختلف این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم.