افتتاح ساختمان شماره سه معاونت سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری

شهرداران آنلاین/پیش از ظهر امروز، با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، در پنجاهمین هفتۀ پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، ساختمان شماره سه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان به بهره‌برداری رسید. به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در این آیین، با بیان اینکه خوشبختانه پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، با […]

شهرداران آنلاین/پیش از ظهر امروز، با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، در پنجاهمین هفتۀ پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، ساختمان شماره سه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در این آیین، با بیان اینکه خوشبختانه پویش «افتتاح» شهرداری کرمان، با شعار «هر هفته یک افتتاح»، امروز به ایستگاه پنجاهم رسید و طی آن، ساختمان شماره سه معاونت سیما، منظر و فضای سبز شهری، با ارزش حدود پنج میلیارد تومان افتتاح شد، گفت: این کار با هدف تجمیع واحدهای مختلف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمان و در جهت صرفه‌جویی در وقت و زمان و هزینۀ ارباب‌رجوع و به‌طور کلی رفاه شهروندانِ مراجعه‌کننده به این سازمان، انجام گرفت.
سیدمهران عالم‌زاده، نظارت بر انجام اقدامات لازم جهت زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری در جهت نیل به بافت مطلوب شهری، نظارت بر صدور مجوزِ نصب تابلو در گوشه‌وکنار شهر و سَر درِ اماکن عمومی و تجاری و استفاده از انواع هنرهای شهری اعم از گرافیک محیطی، احجام و مجسمه‌های شهری، نورپردازی فضاهای شهری در زیباسازی شهر و ایجاد، نگهداری و اداره امور پارک‌ها، فضای سبز، میادین و وسایل تفریحی را بخشی از خدمات و اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیان کرد.
معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه معاونت سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، با تجمیع واحدهای مختلف خود در یک مکان می‌تواند خدمت‌رسانی بهتری داشته باشد، ادامه داد: به دستور آقای شهردار، این مجموعه با عرصۀ حدود ۶۰۰ متر و زیربنای ۳۴۰ مترمربع ساخته شد.
یدالله علیزاده افزود: این مجموعه شامل واحد زیباسازی و واحد ساماندهی تابلوهای شهری است.
وی ادامه داد: عمدۀ کار ساخت این مجموعه به‌صورت امانی انجام شده است.
معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، با بیان اینکه در ساخت این ساختمان از پیمانکار استفاده نشد و همۀ کارها توسط نیروهای شهرداری انجام شد، گفت: امیدوارم این اقدام، رفاه حال شهروندان را در پی داشته باشد.