انتصابات جدید در شهرداری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه؛ شهردار کرمانشاه در احکام جداگانه ای مدیران جدید خدمات شهری، بازرسی و روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری کرمانشاه و مشاور عالی شهردار را منصوب کرد. نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در احکام جداگانه مدیران جدید خدمات شهری، بازرسی و روابط عمومی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه؛ شهردار کرمانشاه در احکام جداگانه ای مدیران جدید خدمات شهری، بازرسی و روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری کرمانشاه و مشاور عالی شهردار را منصوب کرد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در احکام جداگانه مدیران جدید خدمات شهری، بازرسی و روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری کرمانشاه را منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، سجاد یزدانی به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری، برومند نامداری به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی و مظفر تیموری را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری کرمانشاه منصوب کرد.

سجادی یزدانی قبل از این شهردار منطقه ۵، برومند نامداری معاون خدمات شهری بودند . امیر همایون دولتشاهی نیز به عنوان مشاور عالی شهردار کرمانشاه منصوب شد.