اندازی مجدد بزرگترین آبنمای موزیکال کشور در رشت

شهرداران آنلاین/به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، آبنمای موزیکال بوستان ملت (بزرگترین آبنمای موزیکال کشور) شامگاه گذشته یکشنبه(۲۳ خرداد) با حضور شهردار رشت، رییس و جمعی از اعضای شورا اسلامی شهر رشت و شهروندان مجددا راه اندازی شد.   لازم به ذکر است پس از ۴ سال توقف و عدم فعالیت، […]

شهرداران آنلاین/به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، آبنمای موزیکال بوستان ملت (بزرگترین آبنمای موزیکال کشور) شامگاه گذشته یکشنبه(۲۳ خرداد) با حضور شهردار رشت، رییس و جمعی از اعضای شورا اسلامی شهر رشت و شهروندان مجددا راه اندازی شد.

 

لازم به ذکر است پس از ۴ سال توقف و عدم فعالیت، با تأکید شهردار رشت پس از بهسازی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز فاز اول آن مجدد راه اندازی شد و پیش بینی می شود تا پایان تیرماه به صورت کامل تکمیل و بهره برداری شود.

 

شایان ذکر است مدیریت شهری در کنار پروژه های عمرانی و توسعه شهری، درصدد ایجاد انبساط خاطر شهروندان و تقویت روحیه نشاط و شادابی در میان مردم و جوانان می باشد، در همین راستا پروژه آبنمای موزیکال بوستان ملت که بزرگ‌ترین آبنمای موزیکال کشور و دومین آبنما در خاورمیانه می باشد با دارا بودن جذابیت توریستی و گردشگری در این بوستان شب گذشته راه اندازی گردید.