اولین جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در رفسنجان برگزار می‌شود

شهردار رفسنجان اعلام کرد: اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با مشارکت معاونت هنری و اداره سیما و منظر شهرداری برگزار می شود. به گزارش ایسنا، مجید کهنوجی صبح امروز ۲۷ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره تخم مرغ های رنگی در رفسنجان در آستانه نوروز و با هدف ایجاد شور و نشاط و آماده کردن […]

شهردار رفسنجان اعلام کرد: اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با مشارکت معاونت هنری و اداره سیما و منظر شهرداری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، مجید کهنوجی صبح امروز ۲۷ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: نخستین جشنواره تخم مرغ های رنگی در رفسنجان در آستانه نوروز و با هدف ایجاد شور و نشاط و آماده کردن فضای شهری برای سال جدید برگزار می شود

وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت های هنری رفسنجان عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از ظرفیت های موجود می توان به بهبود فضاهای شهری امیدوار بود و به نتایج ثمر بخش با مشارکت هنرمندان در زیباسازی شهر دست یافت.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: جشنواره تخم مرغ‌های رنگی نوروزی در یکی از پارک‌ها اجرا و المان ها در مناطق مختلف شهر رفسنجان نصب می شود.

به گزارش ایسنا، حضور تمامی داوطلبان و هنرمندان رشته های تجسمی (نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، مجسمه سازی …) در اولین جشنواره تخم مرغ های رنگی نوروزی ۱۴۰۱ بلامانع است.

منبع خبر