اکران فرهنگ شهروندی در سازههای تبلیغی شهر قم
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم از اکران فرهنگ شهروندی در سازههای تبلیغی شهر خبر داد. مهدی کلانترزاده در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیبهای اجتماعی جامعه که به میزبانی شهرداری قم و با حضور دکتر سقاییان نژاد شهردار قم برگزار شد، بیان کرد: حدود ۱۲۰۰ سازه تجاری متعلق به شهرداری قم طی قراردادهایی […]
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم از اکران فرهنگ شهروندی در سازههای تبلیغی شهر خبر داد.
مهدی کلانترزاده در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیبهای اجتماعی جامعه که به میزبانی شهرداری قم و با حضور دکتر سقاییان نژاد شهردار قم برگزار شد، بیان کرد: حدود ۱۲۰۰ سازه تجاری متعلق به شهرداری قم طی قراردادهایی به بخش خصوصی واگذار شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین برخی از عرصههای تبلیغاتی و تابلوهای اصلاع رسانی قم نیز با نظارت دستگاههای مسئول در اختیار شرکتهای خصوصی است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۷۲ سازه اطلاعرسانی به همراه ۲ نمایشگر دیجیتال ۲۴ متری و ۵۰ سازه فرهنگی شهرداری قم در طول سال در امر فرهنگ سازی مشغول فعالیت است.
کلانترزاده تاکید کرد: طی سالهای گذشته و با تاکید شورای فرهنگ عمومی بسیاری از تابلوهایی که تناسبی با جایگاه شهر مقدس قم نداشتند، جمع آوری شده است.
وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها مرجعی است که میتواند محتوای سازههای تجاری نصب شده در شهر را تایید نماید.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم تصریح کرد: هم اکنون در بسیاری از سازهها و تابلوهای شهری، محتواهایی در زمینه ماه مبارک رمضان و فرهنگ شهروندی در حال اکران است.
وی همچنین عنوان کرد: شهرداری قم آماده حمایت از هنرمندان و افراد صاحب ذوق در مباحث فرهنگی و تولید محتوای لازم در این مباحث است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰