ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری رامسر

شهردار رامسر از ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری این شهر خبر داد. علی امینی‌شاد اظهار کرد: گذرگاه نوروزی رامسر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در محوطه باغ ۳۰ هکتاری که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، ستاد تسهیلات سفر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با هدف ایجاد فضای شاد و […]

شهردار رامسر از ایجاد گذرگاه نوروزی در باغ ۳۳ هکتاری این شهر خبر داد.

علی امینی‌شاد اظهار کرد: گذرگاه نوروزی رامسر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در محوطه باغ ۳۰ هکتاری که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، ستاد تسهیلات سفر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با هدف ایجاد فضای شاد و خاطره‌انگیز برای شهروندان و مسافرین نوروزی فراهم شده است.

وی افزود: جشنواره گذرگاه نوروزی همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با حضور هنرمندان بومی و اجرای برنامه رادیویی تی ته در باغ ۳۳ هکتاری در حال اجرا است.

شهردار رامسر خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی با عنوان گذرگاه فرهنگی نوروز شامل غرفه‌هایی از صنایع دستی شهر با اجرای زنده و معرفی محصولات در این گذرگاه نوروزی دایر شده است.

امینی‌شاد گفت: اجرای هر شب جنگ شبانه با حضور هنرمندان شاخص رامسری شامل موسیقی محلی، موسیقی پاپ، شعبده‌بازی، استندآپ کمدی و مسابقه برای همه سنین، اجرای جشنواره غذا و شیرینی محلی، اجرای جشنواره بازی‌های بومی و محلی، برگزاری برنامه‌های موسیقی محلی، سنتی و پاپ، مسابقه نقاشی کودکان در دو بخش ویژه کودکان رامسری و کودکان مسافران نوروزی از اهم برنامه‌های گذرگاه نوروزی ۱۴۰۱ رامسر است.

منبع خبر