ایجاد یک حساب واحد برای تجمیع درآمدهای شهرداری تایید شد

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، یک فوریت لایحه «تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمان پایانه ها و پارک سوارها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، سازمان حکل و نقل و ترافیک و شرکت برج میلاد» در جلسه امروز شورای شهر بررسی شد. در ابتدا وحید عرب مدیرکل تشخیص و […]

شهرداران آنلاین/به گزارش خبرنگار مهر، یک فوریت لایحه «تایید حساب تمرکز وجوه درآمدی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمان پایانه ها و پارک سوارها، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، سازمان حکل و نقل و ترافیک و شرکت برج میلاد» در جلسه امروز شورای شهر بررسی شد.

در ابتدا وحید عرب مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در توضیح این لایحه گفت: کلیه درآمدهای شهرداری باید به حسابی که به تایید شورا رسیده واریز شود و در بودجه سال ۱۴۰۰ برخی اعتبارات تعیین شد. حال به منظور مشخص شدن حساب واریزی درآمد موارد مطرح شده، این لایحه به شورا ارائه شده است.

در ادامه حسن رسولی خزانه دار شورای شهر گفت: مصوبه ما در بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرده است که این درآمدها اختصاصی بوده و در خزانه شهرداری حسابی به همین نام ایجاد شود حال چه ابهامی وجود دارد که این لایحه به شورا ارائه شده است؟

سپس ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر خطاب به رسولی گفت: فعلاً در حال بررسی یک فوریت این لایحه هستیم و جزئیات آن باید بعداً بررسی شود لذا در حال حاضر این لایحه باید مورد رای گیری قرار گیرد.

در نهایت یک فوریت لایحه با ۱۴ رای موافق تصویب شد.