با حضور به موقع عوامل فنی و عمرانی منطقه 22 صورت گرفت؛

ایمن‌سازی کامل فرونشست بزرگراه شهید خرازی در محدوده منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، با حضور به موقع نیروهای فنی و عمرانی منطقه ۲۲ و طی یک عملیات ۴ ساعته، فرونشست مسیر غرب به شرق بزگراه شهید خرازی بعد از پل شهید اردستانی رسیدگی، تخریب و به صورت کامل ایمن سازی شد. رضا ایرانشاهی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، با حضور به موقع نیروهای فنی و عمرانی منطقه ۲۲ و طی یک عملیات ۴ ساعته، فرونشست مسیر غرب به شرق بزگراه شهید خرازی بعد از پل شهید اردستانی رسیدگی، تخریب و به صورت کامل ایمن سازی شد.
رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمرانی منطقه در این باره گفت: صبح دیروز اخبار واصله از حفر یک گودال ۸۰ مترمکعبی در مسیر غرب به شرق بزرگراه خرازی حکایت داشت که با حضور به موقع تمامی عوامل فنی عمرانی در محل حادثه و با همکاری عوامل ناحیه ۳ منطقه نسبت به تخریب و سپس مرمت کامل آن اقدامات لازم انجام شد.
وی شکستگی لوله جمع آوری روان آبهای بزرگراه شهید خرازی در نقطه مذکور را علت به وجود آمدن این حادثه ذکر کرد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته در همان ساعات ابتدایی حادثه، عوامل مدیریت شهری منطقه جهت بررسی ابعاد حادثه و اجرای طرح بازسازی شبکه به محل اعزام شدند و عملیات قلوه ریزی و بتن ریزی با استفاده از ماشین آلات ویژه طی یک عملیات ۴ ساعته و ضرب الاجلی انجام و گودال ایجاد شده مرمت و ایمن سازی شد.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۲ بیان کرد: عوامل سازمان آتش‌نشانی و پلیس راهور جهت ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و پیشگیری از خطرات احتمالی و ایمن سازی مسیر نیز در محل حضور داشتند.
ایرانشاهی اضافه کرد: فرونشست زمین، یکی از مخاطرات جدی است که در مناطق مسکونی و شهری با ایجاد شکاف و ترک در بزرگراه‌ها و سازه‌های محل ایجاد، باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده ای می شوند و پایش میزان فرونشست مناطق شهری یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.