بازدید شهردار پرند از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی

شهرداران آنلاین/مهندس عرب شهردار پرند با حضور در مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی، از روند اجرایی این طرح بازدید نمود. به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس عرب در جریان این بازدید که به منظور بررسی روند اجرایی واکسیناسیون و رفع کمبود ها و بهبود امکانات جهت رفاه شهروندان […]

شهرداران آنلاین/مهندس عرب شهردار پرند با حضور در مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن ورزشی چند منظوره شهید سلیمانی، از روند اجرایی این طرح بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس عرب در جریان این بازدید که به منظور بررسی روند اجرایی واکسیناسیون و رفع کمبود ها و بهبود امکانات جهت رفاه شهروندان و کادر درمان صورت گرفت، بیان داشت: شهرداری پرند از کلیه ظرفیت های خود برای اجرای هر چه بهتر این طرح استفاده خواهد نمود.
شهردار پرند همچنین ضمن خدا قوت و قدردانی از مجموعه کادر درمان، ابراز امیدواری کرد تا با اجرای طرح واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور باشیم.
گفتنی است طرح واکسیناسیون همگانی مطابق با اعلام گروه های سنی در سالن ورزشی شهید سلیمانی شهر پرند واقع در فاز صفر در حال اجرا است و افراد مشمول می بایست بعد از اعلام گروه سنی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند تا زمان و محل اجرای واکسیناسیون به آنان اطلاع رسانی شود