بازدید عبدالملکی و پیغامی از عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پل‌های جهان در چین

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل ازخبرگزاری برنا هرمزگان، تکمیل پروژه جامع ارتباطی خلیج فارس که قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، در دولت سیزدهم به صورت جدی در دستور کار قرار است و بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه سایر مسئولان مناطق آزاد با هدف آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل ازخبرگزاری برنا هرمزگان، تکمیل پروژه جامع ارتباطی خلیج فارس که قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، در دولت سیزدهم به صورت جدی در دستور کار قرار است و بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه سایر مسئولان مناطق آزاد با هدف آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه در جهان انجام شد.

پروژه خلیج فارس ذیل طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس و شامل ۴ پروژه پل، توسعه بندر کاوه، احداث ۴ لاین بزرگراه از بندر کاوه تا سرزمین اصلی و خط راه آهن بین سرزمین اصلی و جزیره قشم می باشد که انجام تمامی پروژه ها وابسته به اتمام پروژه پل است.

مکان احداث پل خلیج فارس از محدوده بندر لافت در جزیره قشم تا بندر پهل در سرزمین اصلی است و طول کل پل ۳۴۳۰ متر می باشد که ۲۵۰۰ متر آن بر روی دریا قرار دارد و سازه کابلی با دهانه های ۳۶۰ متر در وسط دریا و عرض مفید عرشه حدود ۳۲ متر از دیگر ویژگی های این پروژه است.

بخشی پروژه عظیم پل سازی در چین که شنژن را به ژونگشان متصل می‌کند و مورد بازدید حجت الله عبدالملکی و عادل پیغامی قرار گرفت، توسط شرکت مهندسی پلی چانگدا اجرا می‌شود. پلی‌چانگدا از شرکت‌های تابعه پلی چاینا است. این شرکت ساخت و ساز مهندسی، طراحی، نگهداری و سرمایه‌گذاری را یکپارچه‌سازی می‌کند.

شرکت پلی چاینا در ساخت بیش از ۳۰۰ پل و تونل فوق‌العاده بزرگ مانند همین پروژه مشارکت کرده است. دهانه اصلی این پل بیش از ۱۰۰۰ متر است که با طول ۲۴ کیلومتر در میان ۱۰ پل برتر جهان قرار دارد.

حوزه کاری این شرکت شامل بزرگراه‌ها، پل‌های مقیاس بزرگ، تونل‌های غوطه‌ور در زیر دریا، بنادر، ابر راه‌ها، تاسیسات برق بادی-دریایی، فرودگاه‌ها و ساخت و ساز مسکن و کارهای عمومی شهری و غیره است.اهتمام دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه جامع ارتباطی خلیج فارس؛

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات اجرایی یکی از بزرگترین پل های جهان در چین

عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الله عبدالملکی، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و جمعی از مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد از عملیات اجرایی یکی از ۱۰ پروژه‌‌ی برتر پل‌سازی جهان در گوانجو چین بازدید کردند.

تکمیل پروژه جامع ارتباطی خلیج فارس که قشم را به سرزمین اصلی متصل می کند، در دولت سیزدهم به صورت جدی در دستور کار قرار است و بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه سایر مسئولان مناطق آزاد با هدف آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه در جهان انجام شد.

پروژه خلیج فارس ذیل طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس و شامل ۴ پروژه پل، توسعه بندر کاوه، احداث ۴ لاین بزرگراه از بندر کاوه تا سرزمین اصلی و خط راه آهن بین سرزمین اصلی و جزیره قشم می باشد که انجام تمامی پروژه ها وابسته به اتمام پروژه پل است.

مکان احداث پل خلیج فارس از محدوده بندر لافت در جزیره قشم تا بندر پهل در سرزمین اصلی است و طول کل پل ۳۴۳۰ متر می باشد که ۲۵۰۰ متر آن بر روی دریا قرار دارد و سازه کابلی با دهانه های ۳۶۰ متر در وسط دریا و عرض مفید عرشه حدود ۳۲ متر از دیگر ویژگی های این پروژه است.

بخشی پروژه عظیم پل سازی در چین که شنژن را به ژونگشان متصل می‌کند و مورد بازدید حجت الله عبدالملکی و عادل پیغامی قرار گرفت، توسط شرکت مهندسی پلی چانگدا اجرا می‌شود. پلی‌چانگدا از شرکت‌های تابعه پلی چاینا است. این شرکت ساخت و ساز مهندسی، طراحی، نگهداری و سرمایه‌گذاری را یکپارچه‌سازی می‌کند.

شرکت پلی چاینا در ساخت بیش از ۳۰۰ پل و تونل فوق‌العاده بزرگ مانند همین پروژه مشارکت کرده است. دهانه اصلی این پل بیش از ۱۰۰۰ متر است که با طول ۲۴ کیلومتر در میان ۱۰ پل برتر جهان قرار دارد.

حوزه کاری این شرکت شامل بزرگراه‌ها، پل‌های مقیاس بزرگ، تونل‌های غوطه‌ور در زیر دریا، بنادر، ابر راه‌ها، تاسیسات برق بادی-دریایی، فرودگاه‌ها و ساخت و ساز مسکن و کارهای عمومی شهری و غیره است.