مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه جمعی از معاونان این حوزه از سامانه ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران بازدید کردند.
نصریان رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نیز در ادامه جلسه به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت این سامانه پرداخت و اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ با هدف تسهیل در وصول درخواست های شهروندان بیش از ۶۵۰ موضوع را جهت ثبت و پیگیری پیام های مردمی پاسخگویی می نماید.
وی در خصوص انتقال تجربیات و کمک به ایجاد بستری برای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم در موضوعات مورد درخواست از سوی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اعلام آمادگی نمود.
در ادامه مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه معاونین این حوزه از بخش های مختلف سامانه ۱۳۷ بازدید نموده و از نزدیک درجریان روند فعالیت این سامانه قرار گرفتند.