بازدید مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی از سامانه ۱۳۷
مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه جمعی از معاونان این حوزه از سامانه ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران بازدید کردند.
![بازدید مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی از سامانه 137](http://shahrdaranonline.com/wp-content/uploads/d8a8d8a7d8b2d8afdb8cd8af-d985d8afdb8cd8b1daa9d984-d8afd981d8aad8b1-d8b9d985d984daa9d8b1d8af-d88c-d8a8d8a7d8b2d8b1d8b3db8c-d988-d9bed8a7_60d5a2499622f.jpeg)
بازدید مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی از سامانه ۱۳۷
نصریان رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نیز در ادامه جلسه به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت این سامانه پرداخت و اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ با هدف تسهیل در وصول درخواست های شهروندان بیش از ۶۵۰ موضوع را جهت ثبت و پیگیری پیام های مردمی پاسخگویی می نماید.
وی در خصوص انتقال تجربیات و کمک به ایجاد بستری برای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم در موضوعات مورد درخواست از سوی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اعلام آمادگی نمود.
در ادامه مدیرکل دفتر عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه معاونین این حوزه از بخش های مختلف سامانه ۱۳۷ بازدید نموده و از نزدیک درجریان روند فعالیت این سامانه قرار گرفتند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰