با تداوم نهضت خدمت رسانی شاهد توسعه پایدار و متوزان منطقه۹ تهران خواهیم بود

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، شهردار منطقه۹، مدیران شهری و کارمندان شهرداری منطقه برگزار شد. لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در این مراسم معنوی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تشییع […]

مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، شهردار منطقه۹، مدیران شهری و کارمندان شهرداری منطقه برگزار شد.

لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در این مراسم معنوی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تشییع و عاشورا را عامل رستگاری انسان معرفی کرد و گفت: اگر هویت و اعتقاد سازمانی بر مبنای تشییع علوی باشد، سازمانی متعالی خواهیم داشت چرا که انسان مومن همیشه خود را در محضر خدا می بیند و اخلاص عمل خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، او با اشاره به جایگاه مردم در فرهنگ دینی و اسلامی افزود: به گفته بزرگان خدمت به مردم در زمره مستحبات دینی است؛ از این رو رسیدگی به امور شهروندان از جمله مهمترین آموزه های حکمرانی اسلامی است که باید مورد توجه همه مدیران شهری نیز قرار داشته باشد.


معاون شهردار تهران خدمت به مردم را رویکرد مدیریت ارشد شهری برشمرد و گفت: خدمت به مردم الزاماتی از جمله پاک دستی مدیر، باور و تقید به خدمت، ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی و شایسته سالاری، شفافیت و انضباط مالی و اداری دارد.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده با هدف ساماندهی منابع انسانی گفت: کارمندان سرمایه های بی بدیل هر سازمان به شمار می آیند، از این رو رسیدگی به وضعیت شغلی و رفاهی پرسنل شهرداری تهران با هدف تامین امنیت روانی و فکری آنها از اولویت های مدیریت ارشد شهری است.
او با شاره به تدابیر و دستاوردهای شهرداری منطقه۹ گفت: با توجه به تدبیر امور در راستای خدمت رسانی به شهروندان، چشم اندازی مثبت و امیدوار کننده ای در این منطقه شکل گرفته است و با تداوم نهضت خدمت رسانی شاهد توسعه پایدار و متوزان منطقه۹ خواهیم بود.

منبع خبر