جلسه تحلیل عملکرد سامانه ۱۳۷ ناحیه ۳ با هدف بررسی روند رسیدگی به پیام های سامانه ۱۳۷ و برنامه ریزی جهت ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان در این ناحیه برگزار شد.
بررسی عملکرد واحد ۱۳۷ ناحیه ۳ منطقه یک در سه ماهه اول سال جاری
جلسه تحلیل عملکرد سامانه ۱۳۷ ناحیه ۳ با هدف بررسی روند رسیدگی به پیام های سامانه ۱۳۷ و برنامه ریزی جهت ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان در این ناحیه برگزار شد.
به گزارش سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه یک، علی چراغی شاهی ناظر عالی سانانه ۱۳۷ منطقه یک گفت: به منظور افزایش کیفیت رسیدگی به پیام های ۱۳۷ و دستیابی به رضایت حداکثری شهروندان، جلسه ای با حضور شهردار ناحیه سه ، مدیران حوزه های اجرایی و اپراتورهای سامانه ۱۳۷ در این ناحیه برگزار شد .
وی افزود در این جلسه ضمن ارائه گزارش سه ماهه از عملکرد ناحیه ۳ به بررسی نقاط قوت و ضعف این ناحیه در روند رسیدگی به درخواست های شهروندان پرداخته شد.
گفتنی است در این جلسه ضمن آموزش چگونگی اصلاح شیوه پاسخگویی به پیام ها ،کاهش مدت زمان پاسخگویی و بررسی شاخصه های ارزیابی عملکرد ۱۳۷ ، راه کارهایی جهت ارتقا وضعیت موجود ارائه گردید.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار شهرداریهای کشور | بلدیه آنلاین در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.