برگزاری جشنواره عطر ظهور ویژه خانواده شهرداری

شهردار کاشان از برگزاری جشنواره «عطر ظهور» ویژه خانواده شهرداری خبر داد و گفت: مبنای این جشنواره ۴۰حدیث از احادیث نورانی معصومین در باب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی ایام ظهور امام زمان (عج) است. حسن بخشنده‌امنیه با بیان اینکه به مناسبت ماه رمضان جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود، اظهار […]

شهردار کاشان از برگزاری جشنواره «عطر ظهور» ویژه خانواده شهرداری خبر داد و گفت: مبنای این جشنواره ۴۰حدیث از احادیث نورانی معصومین در باب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی ایام ظهور امام زمان (عج) است.

حسن بخشنده‌امنیه با بیان اینکه به مناسبت ماه رمضان جشنواره عطر ظهور در ۱۱ رشته در کاشان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف آشنایی هرچه بهتر و بیشتر کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنان با مباحث مهدوی و تقویت باورهای مهدوی در حال برگزاری است.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، تقویت روحیه کار مشترک معنوی و مهدوی میان خانواده‌های کارکنان است.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: مبنای این جشنواره ۴۰ حدیث از احادیث نورانی معصومین در باب زیبایی‌های اقتصادی، فرهنگی سیاسی و اجتماعی ایام ظهور امام زمان (عج) است.

بخشنده‌امنیه تصریح کرد: کارکنان شهرداری کاشان و خانواده‌های آنان در ۱۱ رشته از جمله نقاشی، طراحی، خطاطی، عکاسی، حفظ چهل حدیث، تئاتر خانوادگی، نمایش عروسکی، سرود و همخوانی پدر و فرزندان، مداحی و دکلمه خوانی، در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان مهلت ارسال آثار دیجیتال یا فیزیکی تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ است، گفت: در مراسم اختتامیه که بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد، آثار دریافتی توسط هیئت داوران بررسی شده و به نفرات برتر در هر دو مقطع سنی، هدایای ارزشمندی اهدا می‌شود.

منبع خبر