برگزاری نخستین رویداد توانمندسازی و شبیه‌سازی مدیریت شهری در اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری نخستین دوره شهرجو (رویداد توانمندسازی و شبیه‌سازی مدیریت شهری) توسط باشگاه شهراندیشان ویژه جوانان و دانشجویان مستعد و نخبه خبر داد. مصطفی نباتی‌نژاد با اشاره به برگزاری نخستین دوره شهرجو اظهار کرد: در این دوره شبیه‌سازی مدیریت شهری برای دانشجویان و جوانان مستعد و نخبه انجام […]

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری نخستین دوره شهرجو (رویداد توانمندسازی و شبیه‌سازی مدیریت شهری) توسط باشگاه شهراندیشان ویژه جوانان و دانشجویان مستعد و نخبه خبر داد.

مصطفی نباتی‌نژاد با اشاره به برگزاری نخستین دوره شهرجو اظهار کرد: در این دوره شبیه‌سازی مدیریت شهری برای دانشجویان و جوانان مستعد و نخبه انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمات و مزایای دوره شهرجو افزود: توانمندسازی، توسعه فردی، مهارت‌افزایی، آشنایی با فرایندها، مهارت‌ها و ابزارهای مدیریت در کلان‌شهرها، امکان پیوستن نفرات برتر به عضویت طلایی در باشگاه شهراندیشان، گواهینامه پایان دوره و عضویت عادی در باشگاه شهراندیشان و شبکه‌سازی جوانان مستعد و ارزش‌آفرین شهری از جمله خدمات این دوره است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جوانان ۲۳ تا ۳۲ سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند، گفت: پذیرش از طریق ارسال رزومه، مصاحبه و بوم حل مسئله انجام می‌شود، همچنین مستعدان برتر، نخبگان و علاقه‌مندان به حوزه مسائل شهری می‌توانند در این دوره شرکت کنند؛ سهمیه ویژه برای مستعدان با معرفی‌نامه یا تاییدیه از اساتید هیئت علمی دانشگاه‌ها، بنیاد نخبگان و انجمن‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه هزینه ثبت‌نام دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (با تخفیف ۸۰ درصد ویژه دانشجویان و پذیرفته‌شدگان ۵۰۰ هزار تومان) است، تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تا سی‌ویکم خرداد باقی است و افراد علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت‌نام به وبگاه www.urbantc.com مراجعه کنند و برای اطلاع بیشتر با شماره ۱۳۷ یا ۰۹۱۳۲۰۴۲۹۸۵ تماس بگیرند.

 

منبع: http://imna.ir/x8vmb