بلوار شهیدان حاج مهدی تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد

شهردارن آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – حمید دهقان با بیان اینکه طرح تفصیلی و طرح اجرایی بلوار شهیدان حاج مهدی به دهه ۸۰ برمی گردد و چندین سال به دلیل مشکلات تملک اراضی در مسیر و مسائل حقوقی متعدد و هزینه های بالای این پروژه معطل مانده بود، گفت: […]

شهردارن آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – حمید دهقان با بیان اینکه طرح تفصیلی و طرح اجرایی بلوار شهیدان حاج مهدی به دهه ۸۰ برمی گردد و چندین سال به دلیل مشکلات تملک اراضی در مسیر و مسائل حقوقی متعدد و هزینه های بالای این پروژه معطل مانده بود، گفت: آزادسازی این پروژه طی سال متمادی در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود و بالغ بر ۲۲ هزار مترمربع توسط شهرداری آزادسازی صورت گرفت.
مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بحث های عمرانی این پروژه اختصاص یافت و چندین ساختمان در طول این مسیر با طی فرایندهای قانونی تملک و یا تخریب شد تا شرایط برای اجرای پروژه محیا شود.
وی با بیان اینکه عرض مصوب این بلوار مشتمل بر یک قطعه ۳۰ متری و یک قطعه ۲۶ متری می باشد و ۵۰۰ متر ابتدای مسیر عرض ۳۰ متر و انتهای مسیر عرض ۲۶ متر دارد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا یک معبر ایده آل با روشنایی کافی، مسیر دوچرخه سواری، توجه به مدهای پیاده و حمل و نقل عمومی و وضعیت آسفالت مناسب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.
دهقان خاطرنشان ساخت: بلوار در حال احداث شهیدان حاج مهدی، مسیر موازی بلوار جمهوری است که ارتباط منطقه بلوار جمهوری و امامشهر را تسهیل می کند.
مدیر منطقه یک شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: ظرف یک ماه آینده این پروژه به صورت کامل مورد بهره برداری شهروندان یزدی قرار گیرد.