بلوار شهیدفخرایی به زودی بازگشایی می شود

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: لاین شرقی بولوار شهیدفخرایی تا انتهای تابستان سال جاری آسفالت ریزی و آماده بهره برداری خواهد شد. وی با بیان اینکه این بولوار پس از ۲۰ سال و با تملک املاک در مسیر توسعه بولوار بازگشایی می شود، […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: لاین شرقی بولوار شهیدفخرایی تا انتهای تابستان سال جاری آسفالت ریزی و آماده بهره برداری خواهد شد.
وی با بیان اینکه این بولوار پس از ۲۰ سال و با تملک املاک در مسیر توسعه بولوار بازگشایی می شود، تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر زیرسازی و آسفالت ریزی، پیاده روسازی، جدول گذاری و جانمایی مبلمان شهری درطول مسیر انجام می شود.
شهردار منطقه ۱۱ مشهد تاکید کرد: این پروژه به طول ۱۵۰ متر حدفاصل بولوار وکیل آباد تا فرهنگ پیش بینی شده و درمدت کمتر از سه ماه به بهره برداری خواهد رسید.
عرب احمدی ادامه داد: اجرای این پروژه یکی از مهم ترین طرح ها در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان است و روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی در بولوارهای مجاور را به همراه دارد.
وی با تأکید بر اینکه طی هفته های آتی عملیات زیرسازی و آسفالت این بولوار به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: به محض اتمام آسفالت‌ریزی، پروژه پیاده‌رو‌سازی این بولوار آغاز خواهد شد.