بهره ‎برداری از چهار پایانه اتوبوس درون شهری در سال ۹۹

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،سعید حسینقلی زاده مقدم، در خصوص ایجاد پایانه‎های متمرکز جدید‌الاحداث افزود: ایجاد فضایی ایمن برای مسافران و ناوگان اتوبوسرانی، بهبود عملکرد و مدیریت اعزام ناوگان، نظارت تصویری بر خطوط و ایجاد تسهیلات رفاهی ویژه مسافران و اتوبوسرانان، ضمن روان‌سازی و ایمن‌سازی جریان ترافیک شهری، از جمله مزایای بهره‎برداری […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،سعید حسینقلی زاده مقدم، در خصوص ایجاد پایانه‎های متمرکز جدید‌الاحداث افزود: ایجاد فضایی ایمن برای مسافران و ناوگان اتوبوسرانی، بهبود عملکرد و مدیریت اعزام ناوگان، نظارت تصویری بر خطوط و ایجاد تسهیلات رفاهی ویژه مسافران و اتوبوسرانان، ضمن روان‌سازی و ایمن‌سازی جریان ترافیک شهری، از جمله مزایای بهره‎برداری از این پایانه‎ها است.
وی،در خصوص بهره‌برداری از پایانه شهید جوان اضافه کرد : این پایانه در پاسخ به مطالبه چندین ساله شهروندان مشهد به منظور کاهش ترافیک بلوارهای فلسطین و شهید منتظری به بهره‎برداری رسیده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد: این پایانه با مساحت ۴هزار و ۸۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۵ میلیارد ریال با ظرفیت خدمات‎رسانی ۹ خط ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، در خصوص پایانه خواجه‌ربیع نیزاظهارکرد: پایانه خطی خواجه‎ربیع از دیدگاه‎های عملکردی و منظر شهری وضعیت مناسبی نداشت و حدود ۱۷ خط با تعداد ناوگان قابل ملاحظه در جوار باغ دوم آرامگاه خواجه‌ربیع و واحدهای مسکونی متوقف می‎گردید که این موضوع نارضایتی‎های گسترده‌ای را برای مسافرین و مجاورین پایانه خطی سابق بوجود آورده بود.
حسینقلی زاده مقدم،ادامه داد : با همکاری بین بخشی میان مدیریت شهری و آستان قدس رضوی، پایانه خواجه ربیع با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال با ظرفیت خدمات رسانی ۱۳ خط ایجاد شده است.
وی افزود: همچنین طی سال گذشته پایانه زیرسطحی آزادی نیز با ظرفیت ۱۷ خط و پایانه زکریا با ظرفیت ۴ خط اتوبوس جهت افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و کاهش ترافیک به بهره‎برداری رسیده است.