با حضور وزیر کشور، فاز تفکیک کارخانه بازیافت شهر یاسوج افتتاح شد

همزمان با ششمین روز هفته دولت، در سفر دکتر وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استان کهکیلویه و بویراحمد، پروژه های مختلفی حوزه های مدیریت شهری، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی؛‌ افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری […]

همزمان با ششمین روز هفته دولت، در سفر دکتر وحیدی وزیر کشور و دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استان کهکیلویه و بویراحمد، پروژه های مختلفی حوزه های مدیریت شهری، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی؛‌ افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در جریان این سفر فاز تفکیک کارخانه بازیافت شهر یاسوج با حضور وزیر کشور افتتاح شد که این پروژه ظرفیت تفکیک روزانه ۴٠٠ تن زباله را دارد.
تحقق این پروژه نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه داشته و ظرفیت ایجاد دوخط را دارد که روزانه بیش از ۴۰۰ تن زباله را می تواند تفکیک کند و بازیافت و کمپوست را انجام دهد و زیرساخت تفکیک تا ۹٠٠ تن نیز فراهم است.
این پروژه، که با مشارکت سرمایه گذاراحداث شده، در حوزه سلامت و بهداشت، رعایت ملاحظات زیست و حفظ طبیعت محیطی نقش مهمی را ایفا می کند و فاز دوم پروژه نیز در آینده اجرایی می‌شود.
منبع خبر