بهره برداری از ۲۷ طرح خدماتی و عمرانی در منطقه ۵

https://news.isfahan.ir/node/36491 ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ – ۱۶:۲۹ کد محتوا ۳۶۴۹۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ – ۱۶:۲۹ مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد: بهره برداری از ۲۷ طرح خدماتی و عمرانی در منطقه ۵ مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از اجرا و بهره برداری ۲۷ طرح خدماتی و عمرانی در منطقه ۵ با صرف اعتبار بیش از […]

بهره برداری از 27 طرح خدماتی و عمرانی در منطقه 5

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از اجرا و بهره برداری ۲۷ طرح خدماتی و عمرانی در منطقه ۵ با صرف اعتبار بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمد رضایی با اشاره به بهره برداری از چندین طرح عمرانی و خدماتی منطقه ۵ شهر اصفهان اظهار کرد: ساخت باند دوم بلوار نظام سپاهان شهر به پایان رسیده است که برای اجرای این طرح حدود ۲۰ هزار مترمربع آزادسازی توافق با سپاه صاحب الزمان با اعتبار ۹۳۵ میلیارد ریال انجام شده است.
وی ادامه داد: طول این خیابان ۱۴۰۰ متر با عرض ۱۱ متر است که در این پروژه تعریض ۳ متری لاین جنوبی با ساخت پارکینگ روباز با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال اجرایی شده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان افزود: همچنین ساماندهی گذر هوانس شیرازی با مساحت تقریبی دو هزار و ۹۰۰ مترمربع در منطقه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شده است.
*پیاده روهای خیابان نظر میانی تعریض شد
وی با بیان اینکه ساماندهی و تعریض پیاده روهای خیابان نظر میانی با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال اجرایی شده است، گفت: اجرای پیاده رو به طول ۴۵۰ متر حدفاصل خیابان حکیم نظامی تا چهارراه توحید شامل خاکبرداری، بتن ریزی، اجرای ۷۲۷ مترمکعب بلوکاژ، اجرای ۶۲۰۰ مترمربع سنگ فرش، ۳۹۰ مترمربع جداول سنگی، ۶۵۶ عدد مانع ترافیکی سنگی، ۵۷ عدد پایه چراغ در قالب این طرح اجرایی شده است.
رضایی بیان کرد: بهره برداری از طرح انعقاد و لخته‌سازی تصفیه‌خانه سپاهان‌شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح تصفیه خانه تکمیلی در زمینی به مساحت ۶۷۵ مترمربع با مجموع ظرفیت ۱۴۰ لیتر در ثانیه شامل اجرای آشغالگیر، واحد انعقاد با ۲ میکسر، واحد لخته سازی با ۴ میکسر، دو دستگاه پل لجن روب، ساختمان تزریق با مساحتی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع احداث شده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گذر چهارسوق حدفاصل خیابان خاقانی تا کوچه سنگتراش ها با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های به پایان رسیده است، اظهار کرد: اجرای سه هزار مترمربع سنگ فرش، اجرای سه هزار مترمربع بلوک فرش، اجرای یک هزار و ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، اجرای یک هزار و ۵۰۰ متر طول جدول و دو هزار و ۴۰۰ مترمکعب خاکبرداری در این طرح اجرایی شده است.
وی ادامه داد: ساماندهی گذر نمازخانه استیفن و کوچه تلگرافخانه به مساحت تقریبی دو هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.
*اجرای آبنما و گالری روی سقف پارکینگ وحید
رضایی با بیان اینکه ساماندهی پیاده روهای مجاور رودخانه پارک های ملت و سعدی، به طول یک هزار و ۴۰۰ متر و به عرض ۵ متر حدفاصل سی و سه پل تا پل فلزی با اجرای سنگ فرش و پیاده رو با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است، گفت: همچنین کف پوش ورزشی تارتان در مسیر پارک ملت حدفاصل سی و سه پل تا پل فلزی به طول سه هزار و ۵۰۰ متر برای مسیر دوچرخه سواری ایجاد شده است.
وی ادامه داد: محوطه سازی و مبلمان شهری روی سقف پارکینگ وحید با اجرای محوطه و مسیر گالری و سکوهای نشیمن و آبنما در مساحتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به پایان رسیده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پیاده روسازی خیابان حکیم نظامی حدفاصل پل فلزی تا چهارراه حکیم نظامی به طول ۴۸۰ متر و عرض ۵ متر با اعتبار ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اظهار کرد: بازسازی موتورخانه استخر سلمان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های آماده بهره برداری منطقه ۵ است.
وی با اشاره به اینکه سازه فضاکار و پوشش سقف روی مخازن ذخیره فاضلاب سپاهان شهر با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد ریال از دیگر طرح های به پایان رسیده است، گفت: بهسازی ایستگاه اتوبوس بی آر تی بلوار کشاورز با اعتبار شش میلیارد ریال نیز اجرا شده است.
رضایی اظهار کرد: احداث ساختمان ملاقات پادگان غدیر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، احداث خط انتقال پساب از سپاهان شهر به صفه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با اجرای ۵ هزار متر لوله گذاری، مکانیزه کردن پل عابر پیاده خیابان هزارجریب با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، احداث خط انتقال آب و مخازن و ایستگاه پمپاژ پاچنار کوه صفه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و احداث مخزن و فاز اول خط انتقال آب بیشه خزایی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال از دیگر طرح های آماده بهره برداری در منطقه است.
*ساخت پاتوق سالمندان در محله حسین آباد
وی ادامه داد: پاتوق گنجینه زندگی حسین آباد با اعتبار شش میلیارد ریال به منظور ایجاد پاتوقی برای سالمندان نیز در این روزها بهره برداری می شود.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه به منظور لکه گیری و رفع موارد خطرآمیز با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال اجرایی شده است.
وی با اشاره به ساماندهی سرویس های بهداشتی سطح منطقه و سرویس های بهداشتی صفه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و همچنین ساماندهی مادی و گذر روبروی مدرسه فرانسوی ها با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال، گفت: پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان دانشگاه حدفاصل خیابان توحید تا میدان آزادی به طول ۴۹۰ متر با اعتبار هفت میلیارد ریال اجرایی شده است.
رضایی بیان کرد: پیرایش شهری بدنه تجاری خیابان حکیم نظامی با اعتبار شش میلیارد ریال با زیباسازی ۱۸ مغازه و ورودی یک گاراژ در خیابان حکیم نظامی با اجرای سنگ تراورتن، درب برقی، درب داخلی با شیشه سکوریت، اجرای تابلو با چوب ترمو و نصب تابلو از جنس چلنیوم به همراه نورپردازی به پایان رسیده است.
وی اظهار کرد: تعمیرات و نگهداری ابنیه شهری، مناسب سازی و بهسازی معابر و پیاده روسازی معابر در سطح منطقه نیز به ترتیب با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد ریال، ۱۰ میلیارد ریال و بیش از ۲۳ میلیارد ریال اجرایی شده است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در مجموع برای اجرای ۲۷ طرح عمرانی، خدماتی و بهسازی منطقه ۵ بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد محتوا ۳۶۴۹۱

برچسب ها