بهسازی معابر و المان های شهری و بوستانی در منطقه ۴ تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از شستشو، بهسازی و نونوار کردن معابر و المان های شهری منطقه خبر داد . به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم گفت: به منظور ارتقای زیبایی، آراستگی و سلامت هرچه بیشتر شهر و همچنین در ادامه طرح نگهداشت شهر اقدامات لازم در حوزه خدمات شهری در […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از شستشو، بهسازی و نونوار کردن معابر و المان های شهری منطقه خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، رضا معلم گفت: به منظور ارتقای زیبایی، آراستگی و سلامت هرچه بیشتر شهر و همچنین در ادامه طرح نگهداشت شهر اقدامات لازم در حوزه خدمات شهری در دستور کار قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.
او گفت: از اقدامات این طرح می توان به بازپیرایی فضاهای سبز، کاشت و توسعه فضاهای سبز بوستان های محلی و جنگلی، رفت و روب و لایروبی انهار روباز و روبسته، برگزاری کلاس های مجازی آموزشی پسماند برای خانواده ها، توزیع بروشور های آموزشی بین اصناف و خانواده ها و … اشاره داشت.
معلم خاطرنشان کرد: توزیع مخازن پسماند و آموزش های لازم در این خصوص، نصب پرتابل های اطلاع رسانی برای شهروندان از جمله اقدامات سازنده ای است که در بهینه شدن رفتار شهروندی برای سلامت هرچه بیشتر شهر می توان از آن نام برد.
او با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: طعمه گذاری در معابر محلات بیست گانه، لایروبی و نظافت کانال ها، واکاری فضاهای سبز ، احیاء باغچه های شهری ، رفع خطر از دریچه آب و فاضلاب در اماکن مورد نیاز، عملیات پوسترکنی و حذف برچسب های مازاد از دیواره های شهری ، رسیدگی به المان های بوستانی از جمله مجموعه های بازی و ورزشی و … از جمله اقدامات انجام گرفته در این طرح است.
معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: این طرح به منظور رضایت هرچه بیشتر شهروندان و داشتن شهری سلامت و پاکیزه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر