به میزبانی منطقه ۲۱ برگزار شد؛ کارگروه نیازسنجی طرح خدمت ویژه مناطق ۱۸ و ۲۱ تهران

در راستای اجرای “دستورالعمل طرح خدمت” ابلاغی از سوی شهردار تهران، “کارگروه نیازسنجی ویژه طرح خدمت” به میزبانی منطقه ۲۱ و با هدف بررسی اقدامات اجرایی معاونت های فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل ونقل و ترافیک دو منطقه ۱۸ و ۲۱ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ […]

در راستای اجرای “دستورالعمل طرح خدمت” ابلاغی از سوی شهردار تهران، “کارگروه نیازسنجی ویژه طرح خدمت” به میزبانی منطقه ۲۱ و با هدف بررسی اقدامات اجرایی معاونت های فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و حمل ونقل و ترافیک دو منطقه ۱۸ و ۲۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ حسین کاشانی پور شهردار این منطقه در ابتدای این جلسه گفت: در امر خطیر مدیریت در کلانشهری مانند تهران و برای داشتن مدیریت شهری پویا می‌بایست گفتمان و دیپلماسی شهری حاکم باشد. مبانی و اصول این مهم در سایه تبادلات دوسویه میسر خواهد شد. چالش های پیش روی فعالیت سه معاونت مهم و اجرایی عمران، خدمات شهری و ترافیک در قالب طرح خدمت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کاشانی پور اظهار داشت: “طرح خدمت” فرصتی مغتنم را برای سازمان شهرداری تهران و خدمتگزاران این مجموعه به عنوان نهادی اجتماعی و مردمی فراهم آورده و با خوش‌فکری شهردار پایتخت این مهم، فرصت طلایی را برای خدمت صادقانه و مخلصانه به شهروندان ایجاد کرده است.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: اجرای تأثیرگذار طرح خدمت، فرصت کم نظیری را برای ارائه خدماتی ماندگار به شهروندان فراهم می‌آورد؛ در همین خصوص ضروری است تا تمامی حوزه ها نسبت به احصاء مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند و امر مهم خدمت‌رسانی را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

کاشانی پور تاکید کرد: خداوند متعال از افکار و درونیات تمامی انسان‌ها آگاه است، در طرح بزرگ و مردمی خدمت؛ نهاد اجتماعی شهرداری تهران درصدد است تا در قالب اجرای این طرح سرتاسری، زمینه خدمت‌رسانی شایسته و ویژه‌ای را برای شهروندان فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در منطقه ۲۱ معضلات سه محور اصلی در قالب طرح خدمت مورد بررسی ویژه قرارخواهند گرفت، از جمله بلوار تهرانسر، بلوار شاهد و بلوار کرمان خودرو و مابقی سطح منطقه ۲۱ نیز در این طرح بزرگ سهیم هستند.

گفتنی است؛ در کارگروه نیازسنجی طرح خدمت مناطق ۱۸ و ۲۱؛ معاونین، مدیران ارشد شهری هر دو منطقه حضور داشتند که مقرر شد بر طبق برنامه زمانبندی، مناطق ۱۸ و ۲۱ از دوازدهم الی هجدهم شهریور ماه و طی مدت زمان یک هفته ای مسائل شهری را برطرف کنند.

منبع خبر