به همت شهرداری طبل انجام می شود آماده‌سازی و ساماندهی اسکله گردشگری طبل به منظور پذیرایی از گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین“ : به نقل از شهردار طبل : به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران و قشموندان و افزایش رفاه حال آنان به ویژه در ایام نوروز، عملیات مرمت، توسعه و حفاظت اسکله گردشگری شهر طبل در حال اجراست. سیدمسلم هاشمی با اعلام این خبر اظهار […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین“ : به نقل از شهردار طبل : به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران و قشموندان و افزایش رفاه حال آنان به ویژه در ایام نوروز، عملیات مرمت، توسعه و حفاظت اسکله گردشگری شهر طبل در حال اجراست.

سیدمسلم هاشمی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال گردشگران در سال‌های گذشته از حضور در شهر طبل و بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر به ویژه جنگل‌های حرا پیش بینی می‌کنیم که امسال نیز تعداد گردشگران ورودی به شهر افزایش داشته باشد و به همین منظور عملیات آماده سازی زیرساخت های گردشگری آغاز شده است.

وی ادامه داد: اسکله طبل یکی از نقاط مورد توجه گردشگران است و به همین منظور ساماندهی و بهسازی این محل با افزایش ظرفیت پارکینگ و محل اسکان و تفریح گردشگران، احداث دیوار حائل، اجرای سنگفرش، ایجاد بازارچه محلی برای فروش محصولات صنایع دستی و غذاهای محلی در حال اجرا می باشد.

به گفته هاشمی، هزینه اجرای پروژه از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

نویسنده : رویا حسینی