به یاد مکتب سردار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت ایشان خبر داد.

به یاد مکتب سردار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت ایشان خبر داد.

غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر توضیح داد: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ دیماه و سالروز شهادت مظلومانه سردار سلیمانی به همراه دیگر فرماندهان عرصه مقاومت، سازمان مدیریت پسماند ویژه برنامه هایی را در قالب طرح مکتب سردار برگزار می کند.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی ویژه پرسنل سازمان مدیریت پسماند با موضوع مطالعه وصیت نامه الهی سیاسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با اهدای جوایز ارزنده به برندگان یکی از برنامه های سازمان به این مناسبت است که در حال حاضر فراخوان آن منتشر شده و پس از یک هفته برندگان آن اعلام خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری ویژه گرامیداشت این شهید دلیر و رشید، اضافه کرد: به یاد مظلومیت شهدایی که در این روز قربانی تمامیت خواهی استکبار جهانی شدند و نکوداشت مقام حاج قاسم سلیمانی؛ سردار شهیدان عرصه مقاومت، مراسم زیارت عاشورا و سوگواری نیز در محل کارخانه پردازش پسماند و با حضور کلیه پرسنل سازمان برگزار خواهد شد.

ساکتی ادامه داد: همچنین به این مناسبت مجموعه مسابقات دارت، تحت عنوان یادبود شهید سلیمانی بین پرسنل سازمان نیز اجرا می شود که در حال حاضر گروهبندی این مسابقات انجام شده و رقابت ها مطابق قرعه کشی ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به هدف اصلی اجرای این برنامه ها، خاطرنشان کرد: برگزاری این دست برنامه ها و گرامیداشت یاد سردار سلیمانی، در وهله اول با هدف احترام به ساحت مقدس همه شهدا و به طور ویژه سردار شجاع و رشید  اسلام، سردار دل ها و علاوه بر آن الگوسازی از وجهه های برجسته شخصیتی ایشان از جمله مسئولیت پذیری، وفای به عهد، شجاعت، ولایتمداری، صداقت و ایمان میان همه کارکنان سازمان، صورت می گیرد.

کد محتوا ۴۲۶۲۱