بوستان «ترنج» در منطقه سه به بهره‌برداری می‌رسد

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه سه شهر کرمان، از بهره‌برداری بوستان «ترنج» در منطقه سه شهری خبر داد. به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمرتضی حسینی با بیان اینکه بوستان «ترنج» واقع در کوچه ۵۳ خیابان «گلدشت» به همت معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، افزود: این بوستان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.وی ادامه داد: […]

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه سه شهر کرمان، از بهره‌برداری بوستان «ترنج» در منطقه سه شهری خبر داد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمرتضی حسینی با بیان اینکه بوستان «ترنج» واقع در کوچه ۵۳ خیابان «گلدشت» به همت معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، افزود: این بوستان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: این بوستان به مسیر پیاده‌روی، مبلمان پارکی، وسایل تندرستی، مجموعه بازی، آب‌نما، فضای سبز و نورپردازی تجهیز شده است.
شهردار منطقه سه همچنین از کلنگ‌زنی فرهنگ‌سرای «نارنج» جنب بوستان «ترنج» همزمان با بهره‌برداری از این بوستان خبر داد و گفت: فضایی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در کنار بوستان «ترنج» به ساختمان و محوطه‌سازی فرهنگ‌سرای «نارنج» اختصاص داده شده است.
حسینی بیان کرد: بوستان «ترنج» در قالب پویش «افتتاح» شهرداری کرمان با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری خواهد رسید.