تا آخرین روز برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد/ همراه شورای جدید و شهردار منتخبشان هستیم

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح پل سواره‌ رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: معتقدم پروژه‌های شهری از دل مشکلات و مطالبات مردم به وجود می‌آید و این پروژه نیز درپاسخ به مطالبه […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح پل سواره‌ رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، افزود: معتقدم پروژه‌های شهری از دل مشکلات و مطالبات مردم به وجود می‌آید و این پروژه نیز درپاسخ به مطالبه مردم اجرا شد.
وی اضافه کرد: در همین راستا حوزه عمران شهرداری، درخواست پلیس‌راه و مردم را جدی گرفت و شورای شهر مجوز احداث این مسیر را صادر کرد.
شهردار مشهد ضمن خداقوت برای اجرای سریع پروژه، اظهارکرد: حتی یک بار هم از این پروژه بازدید نکردم و باید به این موضوع تاکید کنم که همه پیگیریهای پل سواره‌رو و بولوار ۴۵متری شهید محسن فخری‌زاده متعلق به شورای شهر است.
کلائی با اشاره به اعیاد پیش رو، تصریح کرد: خیلی اوقات ما مانع توسعه و پیشرفت هستیم، منیت و خواسته‌های خودمان مانع پیشرفت می شود و ایام عید قربان نماد از دست دادن هرچیزی از خود برای رسیدن به مراتب بالاتر است.
وی با اشاره به اینکه شورای جدید در آستانه استقرار است، خاطرنشان کرد: حتما به شورای شهر و شهردار منتخبشان کمک خواهیم کرد.
شهردارمشهد ادامه داد: ما خادم زائران امام رضا(ع) هستیم وبا نهایت سرعت تا روز آخر تمام تلاشمان را باید برای خدمت به زائران و مجاوران حضرت و انجام وظایفمان بکاربگیریم که ما تا پایان این کار را خواهیم کرد و یک روز این خدمت رسانی ترک نخواهد شد.