به منظور تسریع در تردد و رفع مشکلات زیست محیطی صورت گرفت؛

تبدیل انهار قدیمی و روباز منطقه ۲۲ تهران به نهرهای جدید

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمران منطقه ۲۲ از اجرای عملیات جمع آوری انهار و تبدیل آن ها به کانیو و نهرهای روسی به منظور تسریع در تردد خودروهای شهروندان و کاهش معضلات زیست محیطی در راستای طرح تحول بیست‌گانه خبر داد. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲ تهران، معاون فنی و عمران منطقه ۲۲ از اجرای عملیات جمع آوری انهار و تبدیل آن ها به کانیو و نهرهای روسی به منظور تسریع در تردد خودروهای شهروندان و کاهش معضلات زیست محیطی در راستای طرح تحول بیست‌گانه خبر داد.
رضا ایرانشاهی با اشاره به فعالیت‌های حوزه عمران در راستای مناسب سازی معابر و رفع مشکلات زیست محیطی گفت: یکی از طرح های توسعه محلی بر اساس در خواست‌های شهروندان، جمع آوری و بازسازی انهار قدیمی و تبدیل آنها به نهرهای جدید روسی است که در راستای تحقق و پیاده سازی طرح تحول بیست گانه و با محوریت برخی محلات به اجرا در می آید.
وی با اشاره به جمع‌آوری یکی از بزرگترین انهار روباز و قدیمی در ناحیه ۶ منطقه و تبدیل آن به نهر روسی و کانیو بیان کرد: اجرای این طرح، منجر به رفع مشکلات زیست محیطی همچون جلوگیری از انباشت زباله‌ها و آبگرفتگی در انهار، پیشگیری از تجمع حشرات و جانوران موذی و همچنین تعریض معابر برای تردد و پارک وسایل نقلیه و حذف پل های ناهمگن روی انهار می شود.
ایرانشاهی در ادامه یادآور شد: به منظور مناسب‌سازی معابر برای عابرین پیاده و زیباسازی محیط‌های شهری و حفظ بهداشت محیط زیست این عملیات در نقاط و محلات مختلف منطقه با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه شناسایی شده و در دستور کار قرار دارد.