تجلیل استاندار از هم افزایی شورای شهر و شهرداری یزد برای اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی

شهرداران آنلاین/استاندار یزد از رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور طیف‌های مختلف تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد – محمدعلی طالبی استاندار یزد از رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری […]

شهرداران آنلاین/استاندار یزد از رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور طیف‌های مختلف تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد – محمدعلی طالبی استاندار یزد از رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور طیف‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: در این دوره هم افزایی خوبی را هم از سوی شهرداری و هم شورای اسلامی شهر بین دستگاه‌های مختلف، شاهد هستیم به طوری که در اجرای این برنامه ها با دستگاه‌های مختلفی همراه و هماهنگ هستند.
 

وی در گردهمایی کلاب هاوس با ابزار رضایت بزرگان مذهبی و سپاه از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: همراهی و هماهنگی شهرداری در انجام اقدامات بزرگ باعث شد بدون دغدغه بتوانیم در برگزاری مراسم‌های متعدد مانند کنگره شهدای استان به شهرداری تکیه کنیم.

 

طالبی گفت: بسیار خرسندم که در دوره مدیریت خود با شهرداری و شورای شهری فعالیت کردم که در حوزه فرهنگی و اجتماعی به خوبی ورود کردند و تعامل خوبی با دستگاه‌های مختلف انجام شد.