تداوم عملیات پاکسازی و نخاله برداری در منطقه هفت

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات منطقه هفت شهرداری اهواز؛ فرامرز نجف پور در راستای خبر فوق عنوان کرد: به منظور پاکسازی محیط و زیبا کردن جلوه بصری شهر و همچنین کسب رضایت شهروندان، عملیات پاکسازی و جمع آوری نخاله ها به همت نیروهای خدمات شهری منطقه هفت انجام شد. این مقام مسئول با ابراز اینکه […]

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات منطقه هفت شهرداری اهواز؛ فرامرز نجف پور در راستای خبر فوق عنوان کرد: به منظور پاکسازی محیط و زیبا کردن جلوه بصری شهر و همچنین کسب رضایت شهروندان، عملیات پاکسازی و جمع آوری نخاله ها به همت نیروهای خدمات شهری منطقه هفت انجام شد.
این مقام مسئول با ابراز اینکه تا کنون ۱۴ سرویس نخاله از محدوده پل ولایت جمع آوری شده است، اظهار کرد: عملیات نخاله برداری زیر پل ولایت از شب گذشته شروع شده است و تا کنون ۱۴ سرویس نخاله جمع آوری و به مکان های مشخص شده منتقل شده است.
وی با اشاره به اینکه همچنان این عملیات در حال اجرا می باشد، ادامه داد: این فعالیت با هدف ارتقا بهداشت عمومی و جلوگیری از تجمع حشرات موذی و شیوع بسیاری از بیماری ها و حفظ منظر و سیمای شهری انجام شده است.
نجف پور در آخر بیان کرد: عملیات نخاله برداری تا کنون در مسیر فرهنگسرا، شهرک صنعتی، کوی سلطانمنش و کوی رمضان انجام شده و هم اکنون در بلوار مدرس زیر پل ولایت این عملیات با بهره گیری از ماشین آلات سنگین در حال انجام است.