تقدیر از شهردار ملارد

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور، استاندار تهران و معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری به جهت اهمیت فعالیت و نقش موثر شهرداری ملارد در بازآفرینی شهری، محمدصادق کولیوند به عنوان یکی از شهرداران برتر استان تهران شناخته و مورد تقدیر […]

شهرداران آنلاین/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور، استاندار تهران و معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری به جهت اهمیت فعالیت و نقش موثر شهرداری ملارد در بازآفرینی شهری، محمدصادق کولیوند به عنوان یکی از شهرداران برتر استان تهران شناخته و مورد تقدیر معاون وزیر و استاندار تهران قرار گرفت.

کولیوند در حاشیه این مراسم گفت: در هر برنامه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، نیاز به چارچوب مشخصی جهت پیشرفت برنامه می باشد. اصول توسعه پایدار در بازآفرینی بافت های ناپایدار موثر هستند و می توانند منظری ایجاد کنند که پویا و پایدار باشد، رفاه شهروندان را فراهم کند و پاسخگوی نیاز نسل های آینده باشد.

کولیوند افزود: رویکرد بازآفرینی شهری پایدار با راهبرد بازآفرینی اقتصاد-مدار وبازآفرینی اجتماع- مبناء به خاطر یکپارچگی که دارد می تواند نسخه بهینه ای برای ترمیم در این نوع بافت ها باشد. تمام طرح های بازآفرینی با مطالعه کارشناسی و مشارکت مردم و شهرداری ها انجام می گردد لذا بازسازی بافت های فرسوده می تواند به ایجاد فرصت شغلی، زیباسازی و نشاط شهرها کمک کند و در توسعه پایدار شهرها تاثیر موثری داشته باشد.