تقدیر از پاکبان های شهر به دلیل پاکسازی تبلیغات انتخاباتی شهر

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود درباره پاکسازی تبلیغات انتخاباتی شهر می نویسد؛ یکی از ماموریت های مهم شهرداری ها در سراسر کشور پس از برگزاری انتخابات، این است که بتوانند به سرعت حال و هوای شهر را به شرایط گذشته بازگردانند و به قولی، پاکسازی تبلیغات […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود درباره پاکسازی تبلیغات انتخاباتی شهر می نویسد؛

یکی از ماموریت های مهم شهرداری ها در سراسر کشور پس از برگزاری انتخابات، این است که بتوانند به سرعت حال و هوای شهر را به شرایط گذشته بازگردانند و به قولی، پاکسازی تبلیغات انتخاباتی شهر انجام شود؛ این اقدام را بهانه ای قرار دادم تا بار دیگه از زحمات شبانه روزی پاکبان های بامعرفت و زحمتکش شهر تشکر کنم.

در این ایام انتخابات، حجم کاری پاکبان ها بیشتر از گذشته شد اما تلاش مضاعفی کردند تا چهره شهر تمیز بماند و همچنان عنوان پاک ترین کلانشهر ایران را برای خود داشته باشیم. «مشهد یک الگو» برای همه شهرهای ایران در حوزه محیط زیست، خدمات شهری و نظافت شهری به شمار می آید که دستاورد بزرگی است.

پس از پایان فرآیند رای گیری نیز پاکبان ها کار خود را به سرعت شروع کردند به گونه ای که صبح بعد از انتخابات، چهره شهر کاملا متفاوت از گذشته شده بود و در فاصله کوتاه و چند ساعته بامداد تا صبح شنبه، دیگر هیچ اثری تبلیغاتی در شهر باقی نمانده بود که واقعا این حجم کار و سرعتی که دوستان عزیز و زحمتکش انجام دادند، قابل تقدیر است و جا دارد به آقای یعقوبی و همکاران ایشان در معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد خداقوت ویژه ای عرض کنم.

همچنین جا دارد از این فرصت استفاده کنم و به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر تبریک عرض کنم و امیدوار باشم که انشالله بتوانند در مسیر خدمت به مردم، اقدامات مثبتی را داشته باشند.

پی نوشت: در ۴۴ روز باقیمانده انشالله همه سعی و تلاش خود را خواهیم داشت تا بتوانیم اکثریت پروژه هایی که شروع کرده ایم را به اتمام برسانیم و در شب های بعدی مفصلا در این باره نکاتی را بیان خواهم کرد.