تلاش برای رفاه و معیشت هرچه بیشترکارکنان شهرداری پایتخت

فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی شهردار تهران در جلسه شورای معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به تشریح سیاست های ابلاغی شهردارتهران پرداخت و بر گفتمان بدنه شهرداری منطبق بر این رویکرد ابلاغی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا، لطف ا… فروزنده ضمن اشاره […]

فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی شهردار تهران در جلسه شورای معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به تشریح سیاست های ابلاغی شهردارتهران پرداخت و بر گفتمان بدنه شهرداری منطبق بر این رویکرد ابلاغی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا، لطف ا… فروزنده ضمن اشاره به مقوله اصلاح ساختار، پست بانک، طرح طبقه بندی مشاغل و اهمیت آموزش کارکنان؛ بر توجه ویژه به نیروهای حجمی، تلاش در جهت بهبود معیشت کارکنان و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر تاکید کرد و افزود: در شهرداری تهران تلاش بر این است که بهره وری را افزایش دهیم؛ لذا پایش مستمر عملکرد و میزان تاثیرگزاری نیروهای انسانی رصد می شود تا حداکثر میزان بهره وری محقق شود.
وی افزود: به دنبال متعادل سازی تراکم نیروی انسانی در مجموعه ها هستیم و بر همین اساس تبادل نیروها در بین واحدها بر اساس دستورالعمل ها صورت می گیرد و هدف گذاری در شهرداری، استفاده حداکثری از استعداد و توانمندی ها است؛ که در این میان ارزیابی های مستمر نیروها جهت نیل به این هدف بسیار تاثیرگزار خواهد بود.
معاون شهردار در ادامه این نشست به موضوعاتی همچون ابلاغ بودجه۱۴۰۱، نحوه خدمت رسانی دفاتر خدمات الکترونیک، بستن حساب ها، دستورالعمل توسعه محلی، سلسله مراتب نظام برنامه ریزی، میزان دستمزد و دریافتی کارکنان رسمی و قراردادی، تنوع استخدامی و.. اشاره کرد. در انتهای این نشست نیز حاضرین در جلسه به ذکر برخی موضوعات، نکات و چالش ها پرداختند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع خبر