توزیع بسته فرهنگی تفریحی رایگان بین تاکسیرانان اصفهانی

شهرداران آنلاین/هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل کارت‌های مخصوص با بارکد اختصاصی است که رانندگان می‌توانند به صورت خانوادگی از مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان مانند شهر رویاها، تله کابین، تله سیژ و سایر موارد به صورت رایگان و تا سقف چهار نفر استفاده کنند. وی در خصوص این بسته فرهنگی تفریحی گفت: […]

شهرداران آنلاین/هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل کارت‌های مخصوص با بارکد اختصاصی است که رانندگان می‌توانند به صورت خانوادگی از مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان مانند شهر رویاها، تله کابین، تله سیژ و سایر موارد به صورت رایگان و تا سقف چهار نفر استفاده کنند.

وی در خصوص این بسته فرهنگی تفریحی گفت: به دلیل این که رانندگان را جزء خانواده شهرداری می‌دانیم همچنین قصد داشتیم رانندگان با امکانات تفریحی و گردشگری شهر اصفهان آشنایی بهتری داشته باشند و در جهت افزایش نشاط اجتماعی بین این عزیزان و با پیگیری و پیشنهاد سازمان تاکسیرانی و مصوبه شورای شهر و مساعدت شهردار اصفهان این بسته تهیه شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان درباره نحوه استفاده از این بسته تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با ارائه این کارت‌ها از مجموعه‌های تحت پوشش شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان وابسته به شهرداری اصفهان استفاده کنند و  اعتبار آن گونه‌ای است که در صورت اعمال محدودیت کرونایی پا بر جا بماند.

وی افزود: کارت‌ها توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی در سطح شهر بین رانندگان فعال در حال توزیع است و تاریخ اعتبار آن تا اسفندماه سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش ایمنا، اطلاع رسانی استفاده از مجموعه‌های تفریحی از طریق فضای مجازی به آدرس تاکسی خبر به نشانی @Taxikhabar اعلام می‌شود.