جابجایی ۸۲۰ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری طی اردیبهشت ۱۴۰۰

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،خلیل الله کاظمی دراین خصوص افزود: براساس آمار از اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال ۸۲۶هزارو۱۹۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از آن خارج شده اند. وی اضافه کرد: این درحالی است که از اول تا ۳۱ اردیبهشت سال ۹۹ حدود […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،خلیل الله کاظمی دراین خصوص افزود: براساس آمار از اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال ۸۲۶هزارو۱۹۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از آن خارج شده اند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که از اول تا ۳۱ اردیبهشت سال ۹۹ حدود ۷۱۰ هزارو ۳۵ مسافر از طریق پایانه های شهرداری جابجا شده اند.

معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد،تصریح کرد: مقایسه این دو آمار نشان می دهد که جابجایی مسافر در اردیبهشت ۱۴۰۰ نسبت به مشابه سال ۹۹ حدود ۱۶ درصد افزایش داشته است.

کاظمی،با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر در پایانه های مسافربری درحال اجرا است گفت: براین اساس مسافران در هنگام ورود و خروج به پایانه تب سنجی شده و تمامی اماکن و سالنهای پایانه به صورت مستمر ضد عفونی می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوع شدن فروش بلیت در پایانه های مسافربری از مسافران درخواست می شود در صورت لزوم انجام سفر قبل از مراجعه به پایانه بلیت خود را از درگاه های الکترونیک و یا آژانس های مسافرتی خریداری کنند