جلب مشارکت ۵۰ هزار شهروند در برنامه های فرهنگی و ورزشی منطقه سه مشهد

شهرداران آنلاین/ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امید رضا رحمانیان افزود: همه تلاش ما این بوده است تا علاوه بر ارائه خدمات عمرانی و جاری به شهروندان در شهرداری، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز عمق ببخشیم تا ضمن افزایش مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری، شاهد افزایش رضایتمندی آنها از شهرداری باشیم. وی […]

شهرداران آنلاین/ گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امید رضا رحمانیان افزود: همه تلاش ما این بوده است تا علاوه بر ارائه خدمات عمرانی و جاری به شهروندان در شهرداری، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز عمق ببخشیم تا ضمن افزایش مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری، شاهد افزایش رضایتمندی آنها از شهرداری باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا، خوشبختانه طی سه ماهه نخست سال جاری توانسته ایم مشارکت بیش از ۵۰ هزار شهروند را از طریق برگزاری ۱۷۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جلب کنیم.

شهردار منطقه سه تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مسابقات ورزشی به صورت حضوری، تغییر رویه داده و با برگزاری ۶ مسابقه ورزشی در فضای مجازی، استقبال ۲ هزار شهروند را شاهد بودیم.

رحمانیان اضافه کرد: انجام یک هزار و ۵۰۰ متر مربع انواع نقاشی دیواری، برگزاری ۴۹ جلسه شورای اجتماعی محلات ۱۶ گانه منطقه سه با ۸۰ مصوبه و ۲۲۰ مورد مشارکت با مساجد، تشکل ها و هیئت های سطح منطقه از دیگر برنامه های به اجرا درآمد در بهار سال ۱۴۰۰ توسط اداره فرهنگی و اجتماعی این منطقه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۵۰ کارگاه آموزشی روانشناسی طرح سایبان امید، ادامه داد: ۱۰۰ هزار متر مربع اکران و فضا آرایی در ۹ مناسبت ملی و مذهبی و نصب ۱۵۰۰ بنر و پوستر در سطح منطقه جهت اطلاع رسانی های مختلف از جمله دیگر اقدامات این منطقه در حوزه فرهنگی و اجتماعی بوده است.