جلسه ملاقات مردمی شهردار کوهپایه برگزار شد

در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان جلسه ملاقات عمومی مجید قربانی شهردار کوهپایه صبح امروز( دوشنبه) در دفتر شهردار برگزار شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، به منظور تسریع در رسیدگی به […]

در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات ایشان جلسه ملاقات عمومی مجید قربانی شهردار کوهپایه صبح امروز( دوشنبه) در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه، به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ برنامه ملاقات هفتگی شهردار کوهپایه برگزار شد و جمعی از شهروندان به طرح و بیان برخی از مشکلات شهروندی خود پرداختند.

در این جلسه شهردار کوهپایه با ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر نمود.

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای دوشنبه هر هفته در محل ساختمان شهرداری کوهپایه برگزار می شود.