جلسه کارگروه بلیت الکترونیک در سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : جلسه چالش های بلیت الکترونیک و معضلات آن برگزار شد. کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : به منظور رفع مشکلات بوجود آمده در زمینه بلیت الکترونیک جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک ، رئیس سازمان بازرسی ، رئیس سازمان […]

شهرداران آنلاین/به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز : جلسه چالش های بلیت الکترونیک و معضلات آن برگزار شد.
کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : به منظور رفع مشکلات بوجود آمده در زمینه بلیت الکترونیک جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک ، رئیس سازمان بازرسی ، رئیس سازمان فاوا ، کارشناسان حقوقی و حمل و نقلی و مدیران و کارشناسان سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در سالن کنفرانس سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.
سبزعلی افزود : در این جلسه آخرین پیگیری های صورت گرفته در خصوص انعقاد قرارداد جدید بلیت الکترونیک به صورت ویژه مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به مشکلات حقوقی و اداری پیش آمده خاطرنشان کرد : طبق صورتجلسه مقرر شد کلیه مشکلات حقوقی و اداری ظرف کمترین زمان ممکن توسط شخص مدیران مجموعه رفع و سازکار مناسب برای انعقاد قرارداد جدید مهیا شود .
یاد آور می شود سامانه بلیت الکترونیک شهرداری اهواز از انتهای سال ۱۳۹۷ با چالش های زیادی مواجه بوده و در این مدت جلسات و پیگیری های فراوانی از طرف سازمان اتوبوسرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری صورت گرفته و هم اکنون در حال انعقاد قرارداد جدید می باشد.